Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gezien op een site dat er software is voor irdeto allcam 4.70SE heeft hier al iemand ervaring mee. of deze software al uit getest <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Werkt goed deze software ik heb het hier zelf ook op de CI.<BR>enb als het goed is kun ook ORF er meekrijgen en moeten de 384 kaarten er ook in werken.<BR>heb dit zelf nog niet geprobeert <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Er staan ook flash files bij kan hem ook upgrade van 4.6 naar 4.7 SE ik ben hier altijd een beetje huiverig van er staat altijd een heleboel fake op het net en ik weet niet of deze site een beetje betrouwbaar is ?????<P>Groetjes Lorisdam <P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als het geen nut heeft moet je NOOIT flashen, er is altijd een risico dat het fout gaat b.v. bij een stroom uitval of reboot. Dan kun je het daarna 9 van de 10 keer schudden dat het daarna nog optelossen is.<P>bob<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by bobje (edited 19 October 2000).]

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb mijn CAM op 4.7 geflasht. werkt perfekt, zeker met de nieuwe GW2-2910 files van Micky en Bishop.<P>Ik hebt nog geen problemen ontdekt. ORF, Premiere en de nederlandse zenders werken perfect. SCT, NOVA werkte vanmorgen ook.<P>Ik heb hem 2 weken geleden geflasht en geen problemen ontdekt.<P>mvg<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Sinds gister is mijn cam ook gepatcht naar versie 4.07se ORF werk nu perfect ook op de Echostar ad3000ip.Heb verder ook nog geen beperkingen kunnen ontdekken.De cam is overigens gepatcht met laptop met Windows 98se.Dit gaf echter geen problemen zoals werd gezegd.Het zou alleen met W95 of W98 mogelijk zijn,doch zoals al gezegd met W98se geen probleem.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.