Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<BR>Hellas test on 23-8-2000 en 24-8-2000<P>000 012 184 200 015 212 153 195 018 176<BR>

Geplaatst:

IS 1 keer posten niet genoeg ofzo ???<P>Ik zie dit bericht 3 keer staan ,waarom ???<P>TRafic op de server is al groot genoeg hoor..<P>A.U.B niet meer doen ,1 keer posten is genoeg ,ok Sylvester ,by the way waar is tweety smile.gifsmile.gif<BR>

Geplaatst:

Voor Captain picard Tweety staat boven grapjas<BR>de andere postings werden reeds gesloten.<BR>daar voor deze even ik had de keys daar gepl.<BR>waar er vraag naar was als je eerst een<BR>vergelijk had gedaan van de key Hellas<BR>had je het gemerkt dat deze voor andere<BR>moest veranderd worden zodat ze weer klaar<BR>beeld haden.<BR>Op de vraag van Bambike de welke<BR>een probleem had met Nova gaf ik hem de raad<BR>dat hij een free cam in zijn Humax 5400<BR>moest steken dan was hij al een stuk verder.<BR>Wat betreft de mail kreeg telkens een mail<BR>na dat ik de key of antwoord had gepost op<BR>dit Forum met een waarschuwing de welke hier<BR>niet hoeft te staan.<BR>En van Sat4all kreeg ik dit er nog eens boven<BR>op.<BR>Ik wordt zo langzaam een beetje schijtziek van je Sylvester!<BR>Wij hebben alleen gezegd dat je die keys niet 7 keer hoeft te posten.<BR>Als je ons wilt provoceren ben je hier aan het verkeerde adres! <BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<P>7 keer posten ik zou niet weten datik deze 7<BR>keer Heb gepost in nieuw topic`s<P>En van provoceren is hier geen spraak van of?<BR>Jammer mijn Excuse hier voor zal in de toekomst maar geen key`s meer posten dat is<BR>en blijkt tog de bedoeling word verondersteld.<BR>Ik mag ze tog nog wel vragen hoop ik Captain Picard ? Dan kan jij ze posten.<BR>Groeten en Suc6 aan alle Hobby mensen. <A HREF="http://Users.******************" TARGET=_blank>http://Users.******************</A> <P><p>[This message has been edited by sylvester (edited 25 August 2000).]

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by sylvester:<BR><B>Voor Captain picard<BR>de andere postings werden reeds gesloten.<BR>daar voor deze even ik had de keys daar gepl.<BR>waar er vraag naar was als je eerst een<BR>vergelijk had gedaan van de key Hellas<BR>had je het gemerkt dat deze voor andere<BR>moest veranderd worden zodat ze weer klaar<BR>beeld haden.<BR>Op de vraag van Bambike de welke<BR>een probleem had met Nova gaf ik hem de raad<BR>dat hij een free cam in zijn Humax 5400<BR>moest steken dan was hij al een stuk verder.<BR>Wat betreft de mail kreeg telkens een mail<BR>na dat ik de key of antwoord had gepost op<BR>dit Forum met een waarschuwing de welke hier<BR>niet hoeft te staan.<BR>En van Sat4all kreeg ik dit er nog eens boven<BR>op.<BR>Ik wordt zo langzaam een beetje schijtziek van je Sylvester!<BR>Wij hebben alleen gezegd dat je die keys niet 7 keer hoeft te posten.<BR>Als je ons wilt provoceren ben je hier aan het verkeerde adres! <BR>de rest spreekt voor zich Groeten Cheers<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.