Gast Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 hoi luitjes ik woon in oegstgeest maar ik heb een vakantie huisje in markelo geen ontvangst dus op de normale manier, heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld een hark of iets dergelijk ? als iemand beeld heeft kunnen krijgen hoor ik het graag!! mvg peter de mooij
Gast Geplaatst: 19 november 2005 Geplaatst: 19 november 2005 In Almelo kun je alleen de Duitse zenders onvangen. Nederland heb ik geprobeerd richting Lopik, Amersfoort, maar kan niks ontvangen. Dus moet je nog ff wachten of een sat-receiver nemen. groets Ton
Gast Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 alleen duitse zenders...maar dan waarschijnlijk niet met een samsung kpn ontvanger???? of moet ik dan andere instellingen gebruiken???
Gast Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Ik gebruik een Topfield ontvanger. Maar met een truukje schijnt het ook met de KPN-onvangers te lukken. Zoek maar even op dit board, het moet wel ergens staan. Suc6 Ton
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen