Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Hoi;<P>Weet iemand hoe kom ik aan een Aston (seca) CI voor 5400 ??<P>poolman
Gast Geplaatst: 9 december 2000 Geplaatst: 9 december 2000 Daar zijn 5 mogelijkheden voor:<BR>1.) Tweedehands kopen van iemand die er eentje weg doet<BR>2.) Veel te duur een nieuwe kopen als ze nog ergens verkrijgbaar zijn (Duitsland DM 700,- wat een belachelijk bedrag is, daar zou ik de mijne nog voor verkopen)<BR>3.) Eentje nieuw kopen samen met bijbehorende satontvanger (sommige winkels hebben er nog enkele maar verkopen ze alleen nog in combinatie met een ontvanger)<BR>4.) Een cryptoworks CI kopen en deze ompatchen (alleen die patch software is niet te krijgen)<BR>5.) Wachten tot ze wel weer leverbaar zijn op een normale manier tegen normale prijs.<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com
Gast Geplaatst: 10 december 2000 Geplaatst: 10 december 2000 Hi,<P>Ik weet een firma die voor 500,- nog Seca cams heeft.<P>Mail me maar voor de URL
Aanbevolen berichten