Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waar kan ik de sbr file vinden voor de <BR>aston. het betreft versie 103.<BR>Bin is wel te vinden maar SBR ??????<BR>"of ik ben blind en dat kan oooook ;-) "<BR>

Geplaatst:

Nou, blind misschien niet, maar weet je zeker dat je dit bedoeld?<P>BIN files zijn heeeeel dun gezaaid, ik ben hem zelf nog nooit tegengekomen (en ik heb lang gezocht). SBR's daarentegen ..... die zijn nog wel te vinden. Voor de duidelijkheid: BIN is om met een bijgaande loader via een PCMCIA-slot te patchen, SBR moet via een 9600 met Overflow 2000. <P>Het verschil tussen die twee, daarvoor even een quote:<P>-----<P>The only difference between the SBR and the BIN, is the loader that is included at the beguining of the SBR file. So you can go from a SBR to a BIN by deleting the first 0x3d0 lines of the SBR file with an HEXA editor. If you prefer give me your e-mail and I'll send you an attach. But be carefull, I really don't know if the Irdeto loader will work with ASTON.<P>---<P>Dus ALS je zo'n loader voor Seca hebt (die van Irdeto werkt niet) kan je de SBR zelf naar BIN omzetten. Dan zijn een hoop mensen je wel zeer erkentelijk als je de loader ook rond zou kunnen mailen ...

Geplaatst:

Robo1<BR>als ij nou eens een email opgaf had je hem nu al gehad...<BR>Groeten<BR>Ruud.

Geplaatst:

Waarom geven jullie geen email adres op???<BR>Groeten<BR>Ruud.

Geplaatst:

Sorry ruud, hier is mijn mail adres <BR>satpost@mailroom.com<P>alvast dank voor het sturen.<P><BR>

Geplaatst:

Wie kan mij de binfile of sbr file om een aston V1.00 naar een V1.03 te upgraden toe mailen.<P>Kan hem nergens vinden.<P>Alvast bedankt.<P>greets mhl.<P>e-mail : RTVS@hetnet.nl<BR>

Geplaatst:

De URL betreft ook een .SBR bestand.<BR>Kan iemand verzekeren dat de loader voor de IRDETO-CAM inderdaad werkt. Zo ja, dan zou ook ik graag de loader & met de patch-bin-file ontvangen (lapke2@hotmail.com).<P>Alvast dank<BR>Lapke

Geplaatst:

Ik zou in elk geval de sbr die erop staat niet gebruiken , ik heb net precies mijn aston waardeloos gemaakt. De sbr die op het net staat is nl. eentje met een irdeto loader dus je cam wordt maar voor de helft beschreven , NIET Gebruiken dus.<BR>Cam wordt niet meer geinitialiseerd.<p>[This message has been edited by Tech (edited 21-12-2000).]

Geplaatst:

Dank voor de raad Tech.<BR>Hoe nu aan een .bin file met loader geraken?<BR>Lapke

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.