aanj Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Weet iemand welke chip dit is ? Solderless . Probleem : alternatief dashboard start niet meer op . Backup spellen werken wel . Dvd´s afspelen ook (opstarten met xtoolbox dvd > file manager ) Programmeren met programma op hdd werkt niet (error ) Vragen : Waar dient de schakelaar voor ? Wat is het mogelijke probleem ( bitjes omgevallen in flash )? Hoe opnieuw programmeren ? Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
mr|repel Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Ik zou zelf niet te veel tijd/moeite in deze chip steken maar gewoon een nieuwe kopen , kosten tegenwoordig nagenoeg niets meer..... Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
aanj Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Geplaatst: 21 november 2005 Opnieuw programmeren lijkt me toch niet zo moeilijk ? Jammmer dat de chip niet in een voetje zit . Ik heb dat al eens meer gedaan met een progje van af de harde schijf , bij een goed werkende XBOX , die had een executer chip . Ik heb nog een oudere "WILLEM" eeprom programmer liggen ook . Maar ik kan het type van deze mod niet vinden , hij lijkt op een SPIDER maar is het niet dacht ik . Als ik nu wist wat voor een het was , kon ik mischien een methode vinden om hem te programmeren , moet de schakelaar om ? Contactjes uit de connector verbinden met programmer? Welk progje zou moeten werken ? Ik gooi niet graag iets weg wat eigenlijk nog werkt behalve dan het dashboard . Een SPIDER ( lijkt me wel goed ) maar kost toch ook weer 28 euro . Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
mr|repel Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 alladin advanced XT , 17,50..... Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
aanj Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Geplaatst: 21 november 2005 Je bedoelt "alladin advanced XT is goedkoop " ? Overigens moet je die solderen , spider niet dacht ik . Je weet dus ook niet welke model dit is ? AD Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
mr|repel Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Ik weet zo niet welk model dit is , wat ik wel weet is dat dat "solderless" gebeuren niet echt fantastisch werkt. Je hebt de kap toch van je XBOX af , dus garantie is verlopen. Dan zou ik hem liever erin solderen als draadjes gaan friemelen Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
aanj Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Geplaatst: 22 november 2005 Hier zit dus geen enkel draadje aan . Solderen moet wel met draadjes , daarom dus liever niet solderen . ( Sorry is in strijd met de forum titel boven maar helaas .) Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
aanj Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Geplaatst: 5 december 2005 Eureka ! Het is een xodus/matrix chip . Handleiding gevonden . Is dus write protected. Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
hobsat Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 ik wel, onomkeerbaar proces. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 Onzin, Ik heb al heel wat boxen omgebouwd zowel met een chip als een softmod, beide zijn geheel omkeerbaar, mits je maar een goede backup maakt. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar de software oplossing. Dit kan nl zonder de box te open. Mits je geen grotere Hdd wil want dan moet de kap er toch af. Het openen, en schroeven of solderen van een modchip op t moederbord betekend nl gelijk einde garantie.
vernon Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 flashen van een box is ook einde garantie,bv je hebt een hardware failure box start niet meer op,dus je kan je softmod niet verwijderen. Dus dat word lachen bij de jongens van de reparatiedienst
marcel1970 Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 ff ontopic als spellen nog wel werken werkt de chip ook nog je zou met slayers hem opnieuw kunnen instaleren of via ftp de alt dash kunnen herstellen "My next wife will be normal"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen