Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil heb al even rond gekeken, ik ben dus niet de enigste die problemen heeft met het proggen van de irdeto cam.<P>Ik heb een blauwe, met hardware versie 2.3B en met software versie 1.13f.<P>Ik heb hier de benodige file voor gevonden, maar als ik heb wil proggen krijg ik een foutmelding, reset nok. Ik heb ondertussen verschillende laptops geprobeerd ( 2x toshiba 1x ibm 1x compac ).<P>Als ik heb in de PCMCIA slot stop, vind hij hem meestal, of er gebeurt verders niets, of de laptop word giga traag.

Geplaatst:

Is voor sommige een bekend probleem. Het mag vreemd klinken maar het ligt aan je laptop. Inderdaad wordt de CI gezien als dvb module maar bij het proggen gaat het met sommige laptopjes verkeerd. Waar het aan ligt zou ik zo een twee drie niet weten het is gewoon een gegeven. Ik heb het hier met een wat nieuwere laptop en als ik dan een oudje pak dan heb ik er geen last van...<P>Dus eigenlijk maar een advies... even een andere laptop van iemand een minuutje lenen en proggen maar...<P>Satwatcher

Geplaatst:

staan op de laptops die je hebt geprobeerd w98 of w95? Mijn ervaring, zover ik die heb, is dat op mijn laptop het proggen niet lukte met w98 maar wel met w95.<BR>Succes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

je moet met het instaler naar de info file van win98 verwijzen , anders pak hij automatische de info file van win95 en dan gaat het fout<BR>je kan misschien ook alles wat met win95 in de instal dir te maken heeft verwijderen<P>robbie

Geplaatst:

Ik gebruik een Dell latitude XPi en ook nooit<BR>problemen gehad<BR>je moet gewoon overal de files zetten<BR>C:\windows<BR>C:\windows\system<BR>en hij kan ze niet missen<BR>robbie

Geplaatst:

Is er iemand die de patch lukte met Windows Millenium. Zo ja, graag een URL naar de soft.<BR>Dank,<P>Lapke

Geplaatst:

Quote : Ik heb een blauwe, met hardware versie 2.3B en met software versie 1.13f.<P>Is dit niet een gewone cam?<BR>Het patchen is alleen mogelijk met een CI.

Geplaatst:

Ik zou het niet met mil proberen zo goedkoop zijn de cammetjes niet<BR>Robbie

Geplaatst:

Na verschillende keren NOK op mijn laptop heb ik de Interne en externe cache uitgeschakeld.<BR>Hierna de laptop verschrikkeljk traag, maar de CI update ging perfect...geen NOK meer.

Geplaatst:

Als ik een conclusie hieruit mag trekken, dan zijn de snelle laptops niet geschikt voor het omproggen van een CI. Ik heb namelijk ook een Irdeto CI (2.06 denk ik) en wil dezen proggen naar 46SE maarwil niet op een 300mhz laptop. Ik kan alleen de cache niet uitschakelen op dat ding. Is er misschien een programmatje wat je computer op een lagere snelheid kan lanten draaien? of een ander alternatief?

Geplaatst:

Het ligt aan de snelhied van de PC ik heb hier een laptop AMD 450MHZ en kan gewoon de CI flachen.<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.