Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Let er wel op dat je het inf bestandje onder de inf map plaatst.(c:win/inf)<BR>En dat als je win 98 gebruikt win 95 weggooit.<P>Groeten...........
Gast Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Sorry geen win 95 weggooien maar, irdeto 95<P>Groeten...........<P>Heb zelf ook een snelle laptop maar geen problemen.........
Gast Geplaatst: 1 januari 2001 Geplaatst: 1 januari 2001 Ik heb zowat alles geprobeerd met Win98SE op een compaq 300mhz laptop en het wilde maar niet, ik had nog een extra harddisk liggen met win95 (een van de eerste versies) en daar deed 'ie het zonder problemen op, het blijft dus toch de combinatie machine - OS.<BR>Ik vraag me nu af of het zin heeft om naar 4.7 te gaan. Ik heb ergens gelezen dat je voor bepaalde kanalen wel een irdeto ci-cam 4.7 nodig hebt, Klopt dat? En weet iemand het verschil tussen 4.6 en 4.7?<P>Dank!<P>Makli.
Satlook Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 De Orf zenders werken ook op een 4.6. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Bij de melding update NOK is het niet altijd de schuld van de laptop. Ik heb een IBM thinkpad op 333mhz en bij de ene cam werkt het wel en de andere niet. Mij valt wel op dat bij de oudere cam's het probleem niet bestaat maar bij de wat jongere wel (te zien aan het nummer achterop.)Bij het testen van de cam's die na het proggen update NOK gaven bleek dat ze gewoon goed werken!!! Dus ik zou er niet te veel een probleem van maken.<BR>Ik hoop dat deze info iemand verder kan helpen<P>djkahn
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 bij mij werkte de orf kanalen ook niet nu heb ik de nieuwste dvb 2000 software geladen en orf werkt wel.alleen satisfaction werkt nog niet.groetjes nok.
Gast Geplaatst: 30 januari 2001 Geplaatst: 30 januari 2001 hallo<P>ik heb het programmatje turbo geupload<BR>je kan daarmee je snelheid van de computer %gewijs instellen .<BR>laat eens weten wie het gelukt is , het is mij in ieder geval niet gelukt (met een toshiba 470cdt)<BR>turbo.zip is te vinden in de download sectie
Aanbevolen berichten