Gast Geplaatst: 27 december 2000 Geplaatst: 27 december 2000 Hoi;<P>Weet iemand het verschill tussen versies 1.3,<BR>1.4 en 1.7 van Asto seca CI's ten opzichte van het experimenteren met kaarten ??<BR>(1.4 en 1.7 zijn plotseling in aanbieding).<P>bijv. dank<P>poolman<P><BR>
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Hallo,<P>Ik heb ook nu een aston module van 1.04 versie maar ik weet niet wat het verschil is het werkt gewoon wat ik tehoeren gelregen hebt van 1.04 versie dat je meer providers op kan dan 1.03...<BR>Ik heb zitten testen maar ik krijg gewoon de melding bij TPS no wright watch this program...<BR>Dus het maakt niet uit...<BR>Of is er wat andere oplossing hiervoor laat het even weten wie hier er iets van weet !!!
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 TPS op Aston 1.04 getest op Hummer werkt gewoon met de geldige keys.....<P>Ben je overigens in dit geval altijd zelf bij Pipo...je zal toch zelf naar dat Updatekanaal moeten gaan en goedkeuring geven voor de update,.... en zelfs als je dan zover bent geraakt dan is er altijd nog de mogelijkheid om voor een geringe onkostenvergoeding bij SchumiNL je CI weer terug te laten patchen naar 1.04.<P>Voor meer informatie daarvoor moet je even een kijkje gaan nemen bij de collega's van Satnerds... <A HREF="http://www.satnerds.com" TARGET=_blank>www.satnerds.com</A> Hier staat een hele lijst wat er allemaal mogelijk is met CI patchen op dit moment.<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Ja en vergeet er niet bij te zeggen .<BR>Dat er in de 1.04 versie een flach eeprom zit die ze vol kunnen gooien met rotshooi zodat er over enige tijd geen groene kaartje meer in werkt .<BR>Groeten .
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Hallo,<P>Satwatcher heb je werkelijk getest dat het werkt ik heb niet werkelijk kunnen testen dat het werkt heb jij soms voor mij dan een werkende file hiervoor dat ik zelf met aston 1.04 kan testen op echostar kun je de file even downloaden dat ik zelf kan kijken dat het werkt...<P>Alvast bedankt,<P>Holland !!!
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Hoe gaat die update eigenlijk? Ik zie nergens in het menu van aston 1.04 iets staan over update. Wel een aantal andere functies. Zat helaas geen handleiding bij mijn cam, of is dat normaal? (Heb 'm samen met de receiver gekocht, en ze hadden de cam er al in gestopt).
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 @kick<P>Is getest met een MOSC kaart en gewoon de ident 00 09 met de daarbij behorende geldende keys erop gezet. De keys kun je vinden op de meeste keypages..<P>@bcn<P>Het is inderdaad de normale zaak dat je bij je CI geen doosje of gebruiksaanwijzing krijgt. De update gaat automatisch. Je gaat naar de transponder waar de update op wordt uitgezonden en je krijgt dan in het geval automatisch bij de Aston een Franse tekst waar de update op wordt aangekondigd.<P>Satwatcher
Aanbevolen berichten