Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

<BR>vond een bin file met de onderstaande t.x.t<BR>wie heeft hem al getest??????????<P>ALLCAM-FILE for eprom 27C512,<BR>only for new irdeto-cam-module<BR>with hardware 2.3B (blue label, <BR>software 1.13f) (p) Flat Eric<P>

Geplaatst:

Ik zou 'em wel eens willen testen en de resultaten hier posten, wil je de file aan mij mailen ?<P>b.v.d.<P>marcoll<BR>marcoll50@hotmail.com<BR>

Geplaatst:

Dit is voor een irdeto CAM die worden gebruikt in de d-box en deze file is niet bedoelt voor een irdeto CI module !!!<P>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb in mijn micronik ook die bewuste CAM zitten met HW 2.3B en SW 1.13F.<BR>Ik heb ook de bewuste bin file al ergens van een board gehaald. Het zal wel de bedoeling zijn dat je hem volgens de standaard procedure onder windows 95/98 in een laptop flasht, echter heeft al iemand dat gedaan ??? Wat zijn daarna de mogelijkheden ?? Beta-crypt ??<BR>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat het een bin file is die met behulp van een progger in de eeprom te zetten is, m.a.w. je hebt er wel een eprom progger bij nodig. (denk ik)

• 2 weken later...
Geplaatst:

heb zo'n geflachte cam in mijn Micronik zitten en zo te zien is ie niet opengemaakt.<P>Deze vraagt bij C+ naar irdeto smartkaart en bij PW naar beta tech smartkaart.

Geplaatst:

Geloof mij niet doen alleen CI kun je flashen in een laptop, die gewone cam's niet dat wordt een stuk moeilijker, en ze passen niet in een pcmcia slot (of hoe dat ding mag heten) naar mijn mening moet de eprom eruit en in die eprom de soft. wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.