Ga naar inhoud

Satellietontvangst op tweede tv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We hebben sinds deze zomer Canal Digitaal en ik heb daarom mijn kabelabonnement opgezegd. Mijn dochter wil graag een tv op haar kamer. Hoe lukt dat het best zonder iedere dag met de ontvanger te moeten sjouwen (het liefst dus draadlos zodat de ontvanger in de woonkamer kan blijven staan)?

Onze ontvanger is een Topfield 4000.

Bedankt!

Geplaatst:

met n draadloos zender/.ontvanger. Deze sluit je aan op de ontvanger en op de tv. Verkrijgbaar van verschillende merken.

Deze werken over het algemeen vrij goed.

Ik heb er zelf een en die werkt harstikke goed.

Je kunt dan zelfs op de slaapkamer de AB gebruiken. Ze kosten ongeveer 50 a 60 euro en zien er ongeveer zo uit: 9567.gif

Geplaatst:

Dit werkt goed, maar je kijkt op de tv boven naar hetzelfde kanaal als beneden.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

ja,uiteraard. Maar de topfield4000 is toch n twintuner, of niet? Of kun je met de 2e tuner alleen maar opnemen?

Dat weet ik niet.

Maar de enige andere oplossing is een 2e tuner. Dan kun je kijken en zappen wat je wilt

Geplaatst:

Ja Tf 4000 is een twin tuner alleen staat de 2e tuner alleen gekoppeld aan de harddisk en niet naar een 2e uitgang.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

ikzelf heb op de slaapkamer een compleet setje staan.Dat heb ik dan weer draadloos aan mn tv beneden hangen. zo kan ik boven tv kijken en benden eenvoudig iets opnemen en ergens anders naar kijken.

Momenteel kun je voor n 200 euro wel klaar zijn voor n simpel setje voor astra.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen