Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Hoe Cryptoworks CI om te proggen naar een Aston 1.03. !!<P>Alles wat je daar voor nodig hebt is het CI-tooltje IRD106 met een gemodificeerde irdeto95.inf file. Hetgeen wat je aan de .inf moet veranderen luidt als volgt:<P>[smartCard Install]<BR>"Philips-DVB Module"=Gen_SmartCard, PCMCIA\SCM-DVB_CA_MODULE-E775<P>[GenAddReg]<BR>HKR,,DriverDesc,,"Philips-DVB Module"<P>Met behulp van de Aston103.bin kun je hem nu uiteindelijk omproggen naar Astoncrypt.<P>Veel succes!<BR>ik heb dit van :<BR><A HREF="http://pub10.ezboard.com/fthesatellitefunboardfrm26.showMessage?topicID=51.topic" TARGET=_blank>http://pub10.ezboard.com/fthesatellitefunboardfrm26.showMessage?topicID=51.topic</A><P>voor de aston v1.03.bin of v1.00.bin moet je mij maar even mailen<BR>genuis@tip.nl<BR><p>[This message has been edited by genuis (edited 02-01-2001).]
Toxic Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Bij deze iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst!<BR>Verder nog wat vraagjes, voordat ik m'n CAM's om zeep help :-( ;-)<BR>Is het dan ook mogelijk om die tot Aston omgebouwde Cryptoworks weer om te proggen tot een Cryptoworks?<BR>En kun je die 1.03 binfile ook over een 1.00 Aston heen draaien?<BR><P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Ook een gelukkig nieuwjaar<P>Volgens mij niet want eenmaal om geprogt ziet hij er voor de laptop uit als een aston en zonder de daarbij horende .inf files word hij niet meer goed herkend
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 volgens mij kan je de Inf file ook weer aanpassen, want om van Crypto naar Aston te gaan is ook de inf file van Irdeto aangepast dus het moet wel mogelijk zijn mits je de goede cryptoXX.bin file hebt.<P>GRT.<BR>Makli
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Ik zeg ook niet dat het onmogekijk is, ik heb alleen niet de beschikking over de .inf file voor de aston.<BR>groetjes
Gast Geplaatst: 4 januari 2001 Geplaatst: 4 januari 2001 Probeer dit eens:<P>"Aston DVB Module"=Gen_SmartCard, PCMCIA\SCM-DVB_CA_MODULE-D98B<P>HKR,,DriverDesc,,"Aston DVB Module"<P>Ik heb dit niet getest!<P>Sathunter<P>
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 is het iemand gelukt om de cryptoworks module om te proggen naar aston, bij mij wel het namelijk niet lukken, module wordt door de laptop niet herkend.<BR>weet iemand iets af van dit probleem, of ligt het aan de module zelf.<BR>ik gebruik win98 en heb de irdeto98.inf aangepast maar tevergeefs.
Gast Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 Ik heb gisteren mijn Seca 1.0 naar een 1.03 omgeprogrammeerd. De files daarvoor heb ik van een linkje gehaald die op het Internationale Board staat.<P>Daar staat een zipfile, die zowel een aantal *.inf en een aantal *.bin files bevat. Hiermee kunnen zowel Cryptoworks als Seca-Cams geprogrammeerd worden. In mijn eigen laptop werd mijn CAM niet herkend (hij zag helemaal niet dat ik er een module instopte), maar in een andere machine wel.
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 Ik wordt helemaal gek gemaild door mensen die deze SW ook willen hebben. Ik heb hem naar de upload-area gestuurd, dus even geduld en jullie kunnen hem daar zelf weghalen ...
Gast Geplaatst: 9 januari 2001 Geplaatst: 9 januari 2001 <BR>Van welke internationale board heb je deze files gehaald?<P>Ben namelijk op zoek achter de Crypto* file.<P>Groeten,<BR>Frank<BR>
Aanbevolen berichten