Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 hi,<BR>ik heb een officieel abonnement op het zenderpakket van land X.<BR>ik heb met diverse programma's de kaart kunnen openzetten voor gans het pakket.<BR>je weet wel de bitmap van de kaart.ook de landencode veranderd omdat die ging<BR>gaan op de decoder van land y (zie mails terug).als ik de kaart in het<BR>toestel stak,gingen alle kanalen.helaas na 10à15 minuten ging de kaart<BR>terug naar het bassispakket.ik heb via een url van dit board hier<BR>op een site gekomen die blokkersoftware had voor op een pic.dan heb<BR>ik maar mijn niet meer gebruikte irdeto blokker uitgehaald en deze<BR>van die seca software blokker voorzien.ik heb het kaartje volledig<BR>opengezet en de blokker ertussen gezet.(niet mooi om in een living te zetten).<BR>nu kijk ik al sinds 04/01/01 naar het ganse pakket en die gaat niet<BR>meer terug naar het bassispakket.die houdt nml de c1 40 commando's tegen.<BR>dit geeft natuurlijk ook nadelen dat ze u kaart niet meer kunnen voorzien<BR>van nieuwe key's en de benodigde update's.het is dus nodig dat men iedere<BR>maand eens de kaart zonder blokker eens in de seca doos plaatst.<BR>dus voor iedereen die last heeft van de pay groep die hun kaart terugschroeven<BR>is deze blokkersoftware een aanrader.ik weet wel dat men via c1 commando's<BR>dat ook kunnen tegengaan,maar dat is voor mij de beste oplossing,maar helaas<BR>niet mooi.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000<BR>opgelet! NIEUW e-mail adres
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Waarom plaats je nou niet ff een link naar die picfile.<BR>Duck
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by digitalsat:<BR><B>hi,<BR>ik heb een officieel abonnement op het zenderpakket van land X.<BR>ik heb met diverse programma's de kaart kunnen openzetten voor gans het pakket.<BR>je weet wel de bitmap van de kaart.ook de landencode veranderd omdat die ging<BR>gaan op de decoder van land y (zie mails terug).als ik de kaart in het<BR>toestel stak,gingen alle kanalen.helaas na 10à15 minuten ging de kaart<BR>terug naar het bassispakket.ik heb via een url van dit board hier<BR>op een site gekomen die blokkersoftware had voor op een pic.dan heb<BR>ik maar mijn niet meer gebruikte irdeto blokker uitgehaald en deze<BR>van die seca software blokker voorzien.ik heb het kaartje volledig<BR>opengezet en de blokker ertussen gezet.(niet mooi om in een living te zetten).<BR>nu kijk ik al sinds 04/01/01 naar het ganse pakket en die gaat niet<BR>meer terug naar het bassispakket.die houdt nml de c1 40 commando's tegen.<BR>dit geeft natuurlijk ook nadelen dat ze u kaart niet meer kunnen voorzien<BR>van nieuwe key's en de benodigde update's.het is dus nodig dat men iedere<BR>maand eens de kaart zonder blokker eens in de seca doos plaatst.<BR>dus voor iedereen die last heeft van de pay groep die hun kaart terugschroeven<BR>is deze blokkersoftware een aanrader.ik weet wel dat men via c1 commando's<BR>dat ook kunnen tegengaan,maar dat is voor mij de beste oplossing,maar helaas<BR>niet mooi.<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Digitalsat even een vraagje:<BR>Het prg Keyextractor,daar komen naar mijn idee vreemde keys uit rollen.<BR>Moeten deze nog geconverteerd worden want als ik ze vergelijk met bv 0c van 0019,dan is de lengte wel gelijk,maar de inhoud niet<P>gr Rob Fremavin@hetnet.nl<P>
Aanbevolen berichten