Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Ik heb sinds kort een Aston CI 1.04 in een Echostar 3000IP lopen samen met een Irdeto<BR>CI4.60. Als ik de sattuner aanzet herkent hij heel vaak de cam's van beide niet.<BR>Haal ik er een uit dan lukt het vaak wel alhoewel ook niet van harte.<BR>Mijn vraag is hebben meer gebruikers hier last van??? En is daar eventueel ook een oplossing voor> Oh ja ik heb in de Echostar software versie 4.0 .<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Ik heb ook een echostar maar dan een 1.03 en 4.6 se <BR>Bij mij loopt hij wel beter als de aston boven zit en de 4.6se onder als ik ze omdraai loopt hij veel slechter<BR>Mocht dit bij jullie niet uitmaken denk ik dat het aan de aston 1.04 ligt<P>Barabas
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 HALLO,<P>Ik heb dezelfde probleem het probleem ligt meer aan de echostar...oftwel aan de Irdeto cam..4.6<BR>Ik heb zelf een echostar3000 ip viacces embedeed dezelde probleem als ik de andere uithaalt werkt goed zelfs aston 1.04 werkt heel erg goed wanneer ik allebei induwt dan gaat het mis dan krijg ik bij sommige kanalen geen beeld meer...ik heb de laatste software van echostar...<BR>Ik denk dat je iets moet aanpast moeten worden in de cam oftewel in de echostar...<P>Wie o wie weet er hier meer vanaf...
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Ik heb de aston 1.04 wn de irdeto 4.60 ook al omgekeerd ( aston boven irdeto onder en vice versa ) en dan pakt hij hem soms maar als ik de tuner dan uit en weer aan doe gaat het weer mis. Ik heb nu de aston 1.04 er alleen inzitten en dat gaat redelijk goed.<BR>Maar misschien ligt het ook wel aan de fimware update 4.0 van de echostar???<BR>Voorheen ging het goed met een aston 1.03 + irdeto 4.60.<BR>Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit, en hoop dus dat er medegebruikers zijn die er eventueel een oplossing hebben.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 dit gebeurt bij mij in een echostar 3000<BR>alleen op zenders die dubbel worden uitgezonden (irdeto en seca).<BR>is je dat nooit opgevallen .<BR>dit gebeurt ook met mijn orginele c+ kaart.<BR><P>------------------<BR>Frans
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Hallo franz<BR>Bedoel je als ik hem bv op c+1 heb staan en dan de tuner aandoe dat seca en irdeto allebei c+1 ontvangen dat hij dan de ci's niet herkent?<BR>Want gister had ik hem op radio ontvangst staan en ben toen een uur of 4 weggeweest en toen ik thuis kwam was het geluid weg.<BR>Toen heb ik de 3000ip uit en weer aangezet maar toen herkende hij de CI's niet meer.<BR>Toen heb ik 10 minuten gewacht en weer aangezet maar het zelfde probleem.<BR>Toen ben ik gaan slapen en de volgende morgen de echostar weer aangezet en toen was het weer goed.<BR>Ik vind dit toch vreemd en heb al van alles geprobeerd maar kom hier niet uit.<BR>Misschien dat er iemand is die hiier een oplossing voor weet.<BR>Echostar3000ip Aston CI 1.04 en Irdeto 4.60 se <BR>
Aanbevolen berichten