freak Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 meerdere webcams op 1 pc op webcamxp mogelijk? ik zie namelijk 10 schermpjes is dit mogelijk ? oh ja en in user manager kan je kan je viewtime instellen maar dit werkt niet 00:00:10 zou toch 10 seconden moeten zijn? en dan moet hij stoppen?
Harley Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 Geen antwoord op je vraag, maar wel een tip. Probeer eens active webcam, enigste proggie waarbij motion detection en streaming 100% werkt. En geloof me, heb ze allemaal (proggie's) geprobeerd. VU+ Duo2 - PrismCube
freak Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Geplaatst: 22 november 2005 hmm moet ik maar eens gaan proberen in de tussentijd wou ik weten hoe ik de folder kan veranderen in webcamxp waar de motion video files worden opgenomen want hij is zo snel vol
XsieniX Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 Je kunt -als ik het goed heb- meerdere webcam's aansluiten met Capturix. www.capturix.com Groetjes Dreambox 7020, Diseque 4-1, Triax 86 cm schotel op een muurbeugel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen