MySat Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 Steeds vaker bekruipt mij het gevoel dat ik links of rechtsom toch wel i n de fuik loop van de grote bedrijven..... Voorbeeldje..... Kabel televisie van UPC en Internet Chello hebben op papier misschien niet, maar qua aandeelhouders wel degelijk 1 eigenaar (corrigeer me indien ik fout zit). Deze eigenaar zit in the US. Chello koopt het hilversumse CanalDigitaal en wordt voor mijn gevoel nu helemaal partijdig. In de US zit nu iemand die een belangrijk deel van de nederlandse Radio/televisie distributie bezit. Dit verhaal kun je doortrekken naar België, waar de zelfde US persoon indien ik goed geinformeerd ben, Telenet bezit. Kortom, waar je je ook begeeft je loopt ergens in de val..... Ben ik nu paranoie of delen jullie dit beeld. Hoezo vrijheid op de nederlandse RTV-markt. Kan iemand dit verhaal aanvullen met details of correcties zonder de boardregels en privacy te schenden van mensen. Ik zou graag een totaal actueel overzicht willen hebben, liefst met aandelenverhoudingen erbij. Alvast bedankt Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Fredo Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 upc is de moeder chello is de dochter prioritie is een andere dochter en alles komt daar bij elkaar waar jij op doelt . Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Pionewbie Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Chello is een handels naam waaronder chello media intermetdiensten aanbied. Oa via de netwerken van UPC. Chello media is echter geen dochter van UPC. Beide bedrijven zijn dochters van Liberty Global Europe, Inc, die op zijn beurt een dochter is van de hoofdmaatschappij Liberty Global, Inc Op de website van Liberty Global (lgi.com) is te vinden hoe (verwarrend) het in elkaar zit en wat ze allemaal nog meer hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen