Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat is het verschil tussen Aston 1.04 en 1.05. Schijnen allen perfect te werken zonder enig probleem.<BR>Graag wat deskundige uitleg.<BR>

• 3 weken later...

Geplaatst:

dat wou ik ook wel eens weten<BR>en hoeveel providers heeft de 1.04 en de 1.05<BR>wie weet het<BR>groetjes Harrie <BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Er zit geen verschil in de aston 1.04 en de 1.05<P>Werkt prima met alle pakketten.<P>M.v.g.<P>Airwolf

Geplaatst:

Zover ik het heb kunnen bekijken kunnen er maximaal 15 providers op een 1.04<BR>Als je er meer op wilt (kunt) hebben gaat dat tenkoste van de andere providers niet doen dus...<BR>Groeten<BR>Ruud.

• 2 weken later...
Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Airwolf:<BR><B>Er zit geen verschil in de aston 1.04 en de 1.05<P>Werkt prima met alle pakketten.<P>M.v.g.<P>Airwolf</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoezo waarom zit er geen verschil in de 1.04 en 1.05. waarom is er dan een 1.05 als er geen verschil in is. er is ook toch een verschil tussen de 1.03 en 1.04. <BR>Dus kan iemand mij vertellen wat het verschil is. Ik ben nl. van plan 1 van deze 2 te kopen.<P>gegroet mk

Geplaatst:

Wat ik begrepen heb is dat er geen 1.05 bestaat van Aston. Die dingen die als 1.05 rondgaan zouden gepatchte cryptoworks cams zijn.

Geplaatst:

Ik had al een 1.03 en heb er onlangs een 1.05 bijgekocht (wegens te verwachte schaarste). Beide werken indentiek, ik zou dus geen echte verschillen kunnen aanduiden behalve het 'misschien' iets sneller zappen op de 1.05.<BR>Ook het uiterlijk is identiek... het valt dus te betwijfelen of het 'omgekatte' cryptoworks zijn (kosten ook veel meer!).<P>MvG, CK

Geplaatst:

Nou CK<BR>er zit wel degelijk verschil tussen de 1.03 en de 1.04 of 1.05<BR>1.03 kan maar 8 providers aan terwijl de 1.04 of de 1.05 er 15 aankan...<BR>Heb je dat al eens geprobeerd???<BR>Groeten<BR>Ruud. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Dus zoals ik dit leest is de 1.04 de beste?<BR>Dat is dus een orginele cam van aston, met 15 providers en kan snel zappen?<P>Dan kan ik dus het best de 1.04 kopen?<P>Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik voeg hier nog een berichtje aan toe die de bezitters van de Strong SRT4375 graag zullen horen. De Aston V1.05 werkt perfect met dit toestel, net als de dure, nog schaars verkrijgbare, Aston V1.03.<BR>Zoals menigeen allicht weet, werkt de V1.04 niet goed in deze tuner, soms wachttijden van 6 minuten alvorens er beeld komt, en soms geen beeld.<P>SatMan<BR>_________<P>Moderator 'Internet via the Sky'

Geplaatst:

Kort geleden kon ik op dit Board lezen dat:<BR>- er is geen hardware verschil (1.04/1.05);<BR>- software is ook identiek behalve display van versienummer ( 1.05 ipv. 1.04 ).<BR>groeten smile.gif" border="0<BR>poolman

Geplaatst:

Ik kan moeilijk geloven dat het omgebouwde crypto's zijn. Ze zouden dan verdomme al goed de labels en serienummers moeten namaken. Ik heb ze trouwens allebei en merk geen verschil, althans toch niet in Humax.<BR>Het zal wel iets met de soft te maken hebben maar wat ? Effe afwachten tot er een slimme jongen arriveert, niewaar.<BR> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

@ Satman<P>Dat van een Strong was inderdaad waar met de oude software van Strong. Met de nieuwe 1.01b soft van Strong werkt ook een 1.04 CI perfect op een Strong 4375.<P>Overigens is de 1.05 CI wel degelijk een officiele Aston CI en heeft het niets te maken van omgeprogde crypto CI's. De 1.05 is namelijk een Euro CI type en de cryptoworkjes van vooralsnog geen Euro CI type en daarom is het technisch niet mogelijk deze op dit moment naar elkaar om te proggen. Overigens zal er wel degelijk een verschil zitten tussen 1.04 en 1.05 CI's alleen zullen dit hele kleine verbeteringen zijn die voor de normale hobbyist bijna niet op te merken zijn.<P>Satwatcher

Geplaatst:

Met een 1.04 1.05 zou je ook TPS kunnen ontvangen en dat lukt niet met een 1.03<P>maar daar hebben we dan ook viaccess voor<BR>Robbie

Geplaatst:

Ik merk dat op m'n reactie de meningen nogal verdeeld zijn. De verschillen waren me tot op heden niet echt opgevallen (zap niet dagelijks 400 kanalen..) :-)<BR>Maar ik beloof dat ik er direct werk van ga maken! Aankomend weekend even 'spelen'.<P>MvG, CK

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.