Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in Ubuntu de KDE desktop geinstalleerd om Kaffeine werkend te krijgen. Kaffeine geinstalleerd met Sudo apt-get.

Nu zit er in deze versie een bug en is er inmiddels een versie 0.7.1 zonder bug. Deze laatste versie is(nog) niet beschikbaar om met synaptic, apt-get of automatix te installeren. Hoe doe je nu een update maken van de reeds geinstaleerde versie? Of moet deze verwijderd worden en de nieuwe versie handmatig installeren.

Geplaatst:

Sommige software kan je probleemloos upgraden (een nieuwere versie laat zich zonder problemen bovenop een oudere enten)...maar in al de andere gevallen is 't beter dat je eerst de oudere versie weghaalt alvorens je de nieuwe op je computer installeerd...dus ik zou voor de zekerheid toch eerst deïnstalleren en dan de nieuweling erop gooien.

Geplaatst:

Ik ben begonnen aan het handmatig installeren van Kaffein 0.7.1. Na een aantal "obstakels" welke met ./configure in beeld kwamen opgelost te hebben, heb ik er nu een waar ik niet uit kom.

configure: error: C++ preprocessor "/lib/cpp" fails sanity check

Mijn engels in niet geweldig en google geeft ook geen klaarheid. C++ lijkt mij iets met een programmeer taal.

Lib/cpp kan ik niet in mijn bestand terug vinden.

Heeft iemand goede raad?

PS. Ik heb CPP geinstaleerd met apt-get.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen