Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er mensen die er genoeg ervaring op gedaan hebben met het nieuw versie.<P>ik heb een 3000ip en aston 1.03<BR>Het werkt allemaal heel mooi<BR>Aleen weet ik nog steeds niet of meerder providers er mee bekeken kunne worden.<BR>Ik heb gisteren dd 25-01-2001 een 1.05 getest<BR>En het eerste waar ik tegen aan liep is<BR>Dat het net zo reageerde als 1.00<BR>Hij is wel snel met het zappen.<BR>Maar toen ik omstreeks 22:00 op K1 keek geen beeld en op K9 en op K6 was footballen<BR>En ja. jullie raden het nooit<BR>Hij ging weer automatisch zich zelf resetten.<BR>Hij ging gewoon uit en weer aan, maar dan op een andere zender<BR>Ik plaatste mijn 1.03 weer op het zelfde K6<BR>En gewoon beeld.<BR>Wie weet hier meer van..<BR>Dat het wel snel zapped is oké<BR>Maar zo nu en dan raakt het toch nog van streek.<P>Ik hoor wel hoe of wat.

Geplaatst:

De 1.05 ken ik niet, ik heb gelezen op verschillende plaatsen dat het een niet officële versie van Aston zou zijn. Of dat waar is weet ik niet.<BR>Wat ik wel weet is dat ik met mijn AD3000ip en een Aston 1.04 wat betere resultaten heb dan met de 1.03. Hij zapt wat sneller, ik heb geen 'hangen' problemen meer, ook niet in combinatie met een Irdeto cam en het belangrijkste misschien: hij kan 15 i.p.v. 8 providers aan. Of dat nu wel zo belangrijk is hangt er vanaf wat je wilt zien. Een aantal kabelproviders zit daarbij en die decodeer je toch niet met een schotelontvanger. In de praktijk komt het er op neer dat de Cinestars te decoderen zijn en C+ Horizons. Die gaan met een 1.03 niet

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.