Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Zou het dan toch waar zijn?<BR>Op een franse site heb ik een software update gevonden die je ASTON CAM kan upgraden van 1,03 naar 1,04. Je hebt enkel windows95 of windows98 nodig en een PCMCIA slot in je PC. Ook het "downgraden" van 1,04 naar 1,03 is mogelijk.<P>Ik dacht dat beide CAMs verschillende hardware hebben. Blijkbaar heeft iemand zich dus geamuseerd met het omzetten van de code.<P>Heeft iemand deze deze update reeds uitgevoerd? Wat zijn de resultaten?<P>O ja, bijna vergeten: het adres van die site:<BR><A HREF="http://www.websamba.com/lotfinet/digsoft.htm" TARGET=_blank>http://www.websamba.com/lotfinet/digsoft.htm</A><P>Heeft er iemand ervaring met deze files ???<BR><p>[This message has been edited by Marky (edited 27-01-2001).]
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Om eerlijk te zijn: het ontbreekt me aan ervaring en ik heb zelf geen PC met PCMCIA slot. Ik had inderdaad graag eerst wat ervaringen van anderen gehoord voor ik het er zelf op waag.<p>[This message has been edited by Marky (edited 27-01-2001).]
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Klopt, het einde is zelfs hetzelfde als de 1.03...<BR>Als het een fake is, is het alleszins een 'mooi' geediteerde... '. Bij de andere fakes kon je meestal in een oogoopslag zien dat het een fake was...<P>"AstonCrypt V1.04.Access plus version %d compiled on %s:%s.19:05:07.Dec 7 2000"<BR>Verder zijn er tussen verschillende stukken telkens gelijke stukken te vinden (meestal rond de 30 bytes), wat het eventuele 'fake-editeer' werk er alleszins niet simpel op heeft gemaakt.<P>Nu komt het er op aan om een durver te vinden met een laptop...;-)<P>Grtz,<BR>Wimpie
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Heb het geprobeerd deze morgen maar ik krijg de aston-cam module zelfs niet herkent in mijn compaq armada 7330 laptop. inf drivers geinstalleerd maar niets. pcmcia slots leeg zegt hij, maar als ik de cam eruit neem geeft hij 2 biepjes. Hoe komt dit????
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Dat probleem heb ik dus ook op een Armada 100S daar kon hij niets vinden op win98 se<BR>En heb nu win ME erop staan en die herkent de Irdeto cam wel<BR>Aston en Viaccess herkent hij nog steeds niet...<BR>De beeps geeft hij hier ook wel maar verder niets...<BR>Wie weet de oplossing van dit probleem...<BR>Groeten<BR>Ruud.<BR>
MTB Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Ik heb mijn Aston met succes naar 1.03 gepatched. Was nog een heel probleem om de driver geinstalleerd te krijgen. Na een aantal keren de Pcmcia drivers volledig weg te halen wou de pc/software opeens wel de kaart herkennen en vroeg naar de floppy/lokatie van de drivers/ inf. Hierna geen probleem. <BR>Ik vertrouw zelf het 1.04 zaakje niet zo. Geduld is een schone zaak. Ik vind f 300,- veel geld voor iets wat op dit moment goed draait (behalve de 8 providers)<P>MTB
Gast Geplaatst: 27 januari 2001 Geplaatst: 27 januari 2001 Die file lijkt mij een fake. Het eerste gedeelte van de 104 bin is ok maar aan het einde ontbreekt er een behoorlijk stuk code.<P><BR>[/b]<P>hoezo code mist heb je die bin file al eens vergeleken met 1.03<BR>dan mist daar ook wat code of niet soms ?<BR><P>------------------<BR>Frans
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Nou TeeBee,<P>Ik ken meneer FX inderdaad nog met zijn Viaccess files, maar toch ben ik er wederom in getuint. Ik zag op verschillende boards weer nieuwe via-files van hem en dacht dat hij zijn leven had gebeterd, maar ja eens een .... altijd een ....<P>Groet Mard
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 hallo!<BR>Ik zou het maar niet proberen met deze files, ik zat net op de franse forum van lotfisat en kwam het volgende berricht tegen: "Re: L'aggiornamento CAM ASTON da 1.3 a 1.4 la distrugg<P>Salut,<BR>Malheureusement j'ai teste les fichier avant de lire ce msg, et bien sure j'ai eu les memes syndrome (Le CAM ne repond plus...il est mort)<BR>je suis interresse par n'importe quels information, lien etc.., qui peut nous aider .."<P>Met andere woorden, als je je aston 1.03 cam onbruikbaar wil maken dan moet je deze files gebruiken.<P>Makli.<BR>
Toxic Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Wat een lol zeg om zulke files dan online te zetten. Heb het gelukkig nog niet geprobeerd om te patchen. Ja die Viaccess files van toendertijd waren ook al nep, maar daarmee hielp je niet je hardware naar de kl##tuh. Ik vind dit echt ziek........<P>------------------<BR> <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!! DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Gast Geplaatst: 28 januari 2001 Geplaatst: 28 januari 2001 Ik zal het dus maar niet testen <BR>Ik heb mijn 1.03 verkocht en de ver1.05 krijg ik over 2 weken, dus beter niets dom doen dus.<BR>Toch raar van die pcmcia slots
Aanbevolen berichten