Ga naar inhoud

Iemand nog bereikbaar op zijn voipbusternummer ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb nu sinds een week dat mijn voipbusternummer

010-744**** alleen een ingesprekstoon geeft,en ben dus niet bereikbaar. Zijn er meer mensen die hier last van hebben,want het heeft hier altijd goed gewerkt...

Geplaatst:

Is het mogelijk om dit proggie achter een proxy server te laten werken ?

Geplaatst:

Dank je peha, Inderdaad werkt het via het proggie van voipbuster zelf wel, maar via m'n voip-telefoon niet meer.

Dus ik denk dat ze de sip-hardware zelf willen weren bij voipbuster,en dat er enkel maar gebruik wordt gemaakt van hun programma. Bedankt in ieder geval !

Geplaatst:

Hoi is het al weer werkend bij jou?

En wat gebruik jij achter voipbuster welke voipkastje of voiptelefoon.

Gebelt worden via de computer en zelf bellen werkt hier gewoon.

Ik heb ook een 010-744 nr

Citaat:
Heb nu sinds een week dat mijn voipbusternummer

010-744**** alleen een ingesprekstoon geeft,en ben dus niet bereikbaar. Zijn er meer mensen die hier last van hebben,want het heeft hier altijd goed gewerkt...

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Geplaatst:

Ik gebruik hier een hardware voiptelefoon maar daar werkt mijn nummer niet meer op,en met een handytone 486 werkt het gebeld worden ook niet meer. Enkel op de p.c met het voipbuster-programma werkt het nummer nog wel

Geplaatst:

Schiet lekker op dan wacht ik wel weer even met bestellen van een voip telefoon of zo kastje.

Citaat:
Ik gebruik hier een hardware voiptelefoon maar daar werkt mijn nummer niet meer op,en met een handytone 486 werkt het gebeld worden ook niet meer. Enkel op de p.c met het voipbuster-programma werkt het nummer nog wel

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen