Rakker71 Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 Hallo, Ik heb pas mijn PC opnieuw geformatteerd en nu krijg ik geen geluid meer via Windows Media Player en/of Winamp. Ik krijg wel geluid als ik een CD erin stop en dan afspeel via de CD-speler in Windows (start / programma's / bureauaccessoires / entertainment / cdspeler). Wie weet waar dat aan kan liggen? In apparaatbeheer staat alles netjes zonder uitroeptekens of vraagtekens. Alvast bedankt, Groetjuzzz van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Ome Merde Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 volumeschuif van mp/winamp dicht ? ze "luisteren" naar elkaar, dus de schuif in mp dicht ? dan ook in winamp ... merDe deze ruimte is te huur
Newbie Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 Is je geluidskaart wel goed geinstalleerd onder windows (drivers)? Want het geluid van de cd gaat direct naar de geluidskaart zonder tussenkomst van de drivers voor zover ik weet. Controleer in winamp onder output eens of daar als output device je geluidskaart bij staat. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen