Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen de versies 4.6 en 4.7 soft?<BR>Is het de moeite om hem om te proggen naar een 4.7?<BR>En weet er mischien iemand of Zee tv op hotbird een in een afwijkende irdeto va****t <BR>is gecodeerd of gewoon te decoderen met een 4.6?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

er staat dus Irdeto va****t hierboven sterren stelt niks voor (Foutje)

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

Ik word gek<BR>Ik bedoel dus afwijkende irdeto codering

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

zee tv weet ik ook niet. verschil 4.6 --> 4.7 is dat 4.7 ook voot ORF gepatched is. met 4.6 kan je dus geen orf openen. dit is volgens mij alles, maar echt helemaal zeker ????<BR>peter<BR>ps wat wou je typen v.a.r.i.a.n.t ?<BR>krijg je dan sterretjes ?? va****t <BR>even proberen.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Ja dat klopt van die sterren.<BR>Nog even over die 4.6 die zit dus in mijn 9600 en ik heb wel orf.<BR>Verder kan ik met mijn 9500 wel naar Zee tv kijken maar met de 9600 niet mischien is daar wel een 4.7 ci voor nodig.<BR>De interne cam in mijn 9500 kan toch iets beter over weg met diversen zenders. Denk ik?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

Ik heb ook al alles geprobeert om ZeeTV aan de praat te krijgen met kaart en emu<BR>ik heb een echostar ad3000 en en 4.7 cam<BR>ORf werkt met deze cam uitstekend en dat werkte niet met een 4.6<BR>wie weet iets meer van zeetv ??? <BR>barabas

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.