Sat2All Geplaatst: 10 april 2001 Geplaatst: 10 april 2001 Hallo,<P>Ik heb een nokia 9500 irdeto ontvanger met dvb2000 en goldcard. Onderstaande pakketten werken:<BR>- Multichoice NL (C+) (auto update RTL4)<BR>- Premiere World <BR>- Telepiu (auto update T+bianco)<P>Onderstaande pakketten werken niet:<BR>- ORF<BR>- Stream (auto update cine stream)<BR>- Hellas (auto update filmnet)<BR>- SCT (auto update)<P>Heeft dit ermee te maken dat ik geen AllCam heb? of hoeft dit niet omdat ik dvb2000 heb? moet de blokker ertussen of niet? Als wat gegevens geef van van CAM kan me dan iemand vertellen welke CAM ik bezit?<P>Groet,<P>Sat2All ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Gast Geplaatst: 11 april 2001 Geplaatst: 11 april 2001 Wel, PW werkt, dus je hebt een allcam, als je er een blokker tussen steekt zul je zeker geen au krijgen. Dus blocker er van tussen en wachten om te zien of de overige pakketen open gaan, anders andere files proberen.
Sat2All Geplaatst: 12 april 2001 Auteur Geplaatst: 12 april 2001 Hallo,<P>Hier nog wat info over mijn CAM:<P>SPA 3899 2.3b s/w 1.13f<BR>Witte sticker met -03 erop<BR>irdeto access (blauwe letters)<BR>Geheel Zilverkleur (metaal)<P>Kan deze CAM naar ALLCAM? en wat is een FREECAM is dat hetzelfde als 4.6SE wat ik vaker zie staan? ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Aanbevolen berichten