Sat2All Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Hallo,<P>Wie kan helpen, het is me namelijk niet geheel duidelijk.<P>In een Nokia 9500 zit geen CI CAM, maar ook geen ALLCAM er zit een gewone irdeto CAM in althans volgens de postings die ik gelezen heb. Hoe kun je dan wel PW ontvangen met deze CAM? Komt dit door DVB2000? geldt dit dan ook voor andere zenders en heb ik dan geen ALLCAM nodig?<P> ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Gast Geplaatst: 14 april 2001 Geplaatst: 14 april 2001 Zoals je zelf al zegt: De DVB software zorgt ervoor dat de CAM zich als een ALL-CAM gaat gedragen, hierdoor kun je dus ook PW en O*F ontvangen.<P>Natuurlijk wel een juist bestandje gebruiken <P> Greetz RoadRunner
Sat2All Geplaatst: 14 april 2001 Auteur Geplaatst: 14 april 2001 OK maar O*F kan ik niet gebruiken ligt dit dan nog aan de DVB software ik gebruik v1814. Welke werkende files kan ik gebruiken om O*F ook aan de praat te krijgen? ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Om ook O*F te kunnen kijken moet je versie 1820_Sandra of hoger gebruiken, alleen bij de Sandra uitvoering is de bescherming voor je kaart nog aanwezig andere versies van Uli hebben dit niet.<P>Juiste files zijn er wel genoeg te vinden op het net. Zoek en gij zult vinden.<P> Greetz RoadRunner
Sat2All Geplaatst: 16 april 2001 Auteur Geplaatst: 16 april 2001 Waar is die Sandra file te vinden? Stuur me even een url.<P>thanks. ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Gast Geplaatst: 16 april 2001 Geplaatst: 16 april 2001 Eerstekens, ook voor de 9500 is er wel degelijk een cam die 0 cam of ook all cam genoemd wordt en waarmee je met alle versies firmware ook PW en zo kunt zien. Tweedekens is het ook met de hoogste versies van Uli's software en zo'n cam mogelijk ook de ORF te bekijken. Derdekens, of dat nu de moeite waard is....., maar dat was de vraag niet.
Sat2All Geplaatst: 18 april 2001 Auteur Geplaatst: 18 april 2001 Sandra file heb ik erop gezet, maar O*F werkt nog steeds niet. Nog iemand een voorstel? of is hier een FAQ voor?<p>[ 20-04-2001: Message edited by: Sat2All ] ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Sat2All Geplaatst: 20 april 2001 Auteur Geplaatst: 20 april 2001 't werkt prima nu. ** Als echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten **
Aanbevolen berichten