Ga naar inhoud


Vlaamse zenders op Astra voor de belgen!


spongebob

Aanbevolen berichten

Citaat:
Maar hoe zit het eigelijk met de reclame op de themazenders als discovery. Deze zien er erg Nederlands uit. Als deze in Vlaanderen anders zijn dan valt het niet zomaar door te prikken naar het vlaams pakket.


Ze heten niet voor niets allemaal "Nederland & Vlaanderen", voor zover ik weet zijn die op de Belgische kabel ook hetzelfde. Misschien wel met andere reclamevensters, maar aangezien ze bij TVV al abonnementsgeld krijgen moeten ze ook niet klagen denk ik.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 179
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
zoek het verschil tussen deze 2 linken :

http://www.tv-vlaanderen.be/
http://www.tv-vlaanderen.be./


Da's straf da !

De tweede site is dus de versie die nog niet klaar is ... en daar kan ik gewoon een abbo nemen op het nl pakket, dat zou nog leuker zijn dat er eindelijk een legale manier is om de NL zenders te kunnen kijken.

Als ze bij C+ nu eens een benelux pakket maken dat zijn die 100.000 abonnees er veeeeeeeeeel meer hoor.

CU
Red
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
zoek het verschil tussen deze 2 linken :

http://www.tv-vlaanderen.be/
http://www.tv-vlaanderen.be./


De tweede site is dus de versie die nog niet klaar is ... en daar kan ik gewoon een abbo nemen op het nl pakket, dat zou nog leuker zijn dat er eindelijk een legale manier is om de NL zenders te kunnen kijken.


Nee natuurlijk niet jongens. www.tv-vlaanderen.be en www.canaldigitaal.nl worden gehost op dezelfde server (ze hebben ook hetzelfde IP adres) maar de host-header komt waarschijnlijk niet goed door als je een punt achter dat adres zet en vervolgens krijg je de default website te zien.

Geen dingen gaan zoeken die er niet zijn jongens...

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze doen zoals nu met de kaartjes voor canaal digitaal nederland,dan zullen ze dit ook los verkopen voor belgie,

khoop alleen dat mijn canaal digitaal ontvanger voor de nederlandse kanalen die ik niet op en top kan gebruiken zoals ik het wil,

kan gebruiken voor dat vlaams pakket.

want denk eraan de mijne te verkopen en een ander toestel te kopen,en de kaart en officielle papieren voor canaal digitaal nederland te verkopen ook appart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Testuitzending VRT zender één in FAMILIE-pakket CANALDIGITAAL

 

CANALDIGITAAL heeft goed nieuws!! Op veler verzoek is CANALDIGITAAL op 22 november begonnen met de testuitzendingen van de Belgische zender één. Deze zender is de opvolger van TV1.

 

één biedt een mix van informatie, cultuur, educatie en gezelligheid. Meer informatie over de programmering en de zender vindt u hier.

 

één, is te ontvangen in het FAMILIE-pakket. Heeft u al een FAMILIE-pakket, dan is het noodzakelijk om uw kanalen opnieuw in te stellen. Hiervoor verwijzen we u naar het standaard stappenplan voor het merendeel van de ontvangers. Na het instellen staat één op voorkeuze 41.

 

Gaat dit stappenplan niet op voor uw digitale ontvanger, dan kunt u handmatig de frequentie instellingen wijzigen. U heeft hiervoor de frequentie gegevens nodig. Meer informatie vind u in de handleiding van uw digitale ontvanger. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met uw dealer.

Heeft u nog geen FAMILIE-pakket dan kunt u zich direct online abonneren of bellen met 0900- 9327 (20cpm).

 

één is zowel te ontvangen met Seca/Mediaguard als Irdeto decoder.

 

Wij wensen u veel kijkplezier!

 

Stappenplan kanalen instellen

Stap 1: zet uw televisie en satellietontvanger aan

Stap 2: druk op menu van de afstandbediening

Stap 3: kies optie 5, kanalen installeren

Stap 4: kies nogmaals optie 5, kanalen installeren

Stap 5: druk OK om de opdracht te bevestigen

Stap 6: kies optie 1 canaldigitaal

Stap 7: druk OK om de opdracht te bevestigen

Stap 8: de ontvanger gaat nu alle kanalen opnieuw inladen (dit kan 15 minuten duren)

Stap 9: druk op OK

 

(LET OP: bovenstaande alleen op door CANALDIGITAAL goedgekeurde Seca Mediaguard/Mediahighway decoders)

 

Frequentiegegevens één

 

Astra 1G

 

Polarisatie Horizontaal

 

Frequentie = 12.515 MHz

 

Symbolrate = 22.000

 

FEC = 5/6

 

(bron http://www.canaldigitaal.nl/DEFAULT.ASP?ID=244 )

 

Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel leuk om te zien als je je aanmeldt op de vlaamse site dat ze vragen hoeveel televisietoestellen je in huis gebruikt.

 

Zouden ze misschien eindelijk verstandig worden bij Canal Digitaal en meerdere kaarten op één abonnement mogelijk maken ?

 

Het werd tijd !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ze op de laatste dealerdag ook duidelijk gemaakt door de dealers. Maar helaas heeft CanalDigitaal laten weten dat het beleid op dit punt voorlopig niet veranderd wordt. Jammer en ook niet zo slim, want ik denk dat het ze klanten kost. Maar ze zullen wel bang zijn dat de 'tweede kaartjes' verhandeld gaan worden aan mensen die hem als 'eerste kaartje' willen gebruiken. Daar zou dan een technische oplossing op gevonden moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige oplossing daarvoor is de SKY oplossing ben ik bang. Je decoders aan een telefoonlijn koppelen zodat SKY kan controleren waar ze staan. Maar ja, SKY werkt alleen met gecertificeerde ontvangers. Dus of canaldigitaal dat voor elkaar gaat krijgen met CI-decoders moet ik nog zien. Daar zou een extern apparaat aan gekoppeld moeten worden.

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De enige oplossing daarvoor is de SKY oplossing ben ik bang. Je decoders aan een telefoonlijn koppelen zodat SKY kan controleren waar ze staan.


Je bent zeker niet verplicht je skybox aan een telefoonlijn te hangen. Als je dat niet doet loop je alleen je korting mis.

Hoe denk je dat al die sky dozen buiten de UK werken anders?

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...