Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het al mogelijk dat je een 1.03 kan updaten naar 1.05.<BR>Of is dat teveel van het goede.<BR>Ik lees hier en daar wel iets over dat dat per 01-06-mogelijk is via de hotbird.<BR>Maar ik heb zo mijn twijfels,wie helpt me uit de droom .het verschil is toch 6 providers.dus voor mij erg interessant

Geplaatst:

Stom eerst lezen en dan posten het gaat nog niet.<BR>en ik bedoel aston natuurlijk.<BR>Ik zoek nog wel even. thanks

Geplaatst:

Helaas, dat gaat niet, omdat de hardware totaal verschillend is. Of Aston daar iets opgevonden zou hebben weet ik niet maar via de computer en zo gaat het op het moment absoluut niet.

Geplaatst:

Ja en dan bedenk ik nog iets.<BR>Ik wil wel een 1.05 kopen maar.?<BR>Kan ik met die 1.05 in de toekomst het zelfde als met de oude 1.03.<BR>Het kan zijn door dat er totaal verschillende software op zit.<BR>We straks ook zonder t..x zitten.<BR>Of een andere truc en wij maar updaten.<BR>En dan never meer terug kunnen.<BR>Dus dan maar leren om enkele providers van de kaart te verwijderen.<BR>En dan allen voor de heb de meest on interessante providers op een andere kaart.

Geplaatst:

Yo,<P>De uitleg is eigenlijk vrij simpel geloof ik. De 1.03 heeft een kleiner flash geheugen dan de 1.04 of 1.05. Het is dus normaal dat je deze niet kan flashen !<BR>En ja, je zal nog steeds uw hex files kunnen gebruiken van vroeger (1.03) op uwe nieuwe cam ... (als ze nog up to date zijn natuurlijk)<BR>Zal wel ietsje sneller werken met de nieuwe cam !<P>Groetjes<BR>Pinnie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.