Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 hey, ik ben op zoek naar een canal+ kaart zou me iemand kunnen vertellen hoe ik dit kan bekomen. zou het mogelijk zijn om een adres in nederland te plaatsen en dat ik het abonoment betaal. alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Een canal+ kaart bestaat niet. Canal+ lift mee op de CanalDigitaal smartcard. De rest weet je blijkbaar al..... Eigenlijk hoort dit in de rubriek "te koop gevraagd"
Ome Merde Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 een CDN smartcard kan je alleen bemachtigen als je woonachtig bent in Nederland OF je registreerd de kaart op naam van een Nederlands familielid, kennis, vriend, etc. Meer details op de site van CDN : www.canaldigitaal.nl merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 ja oke bedankt voor de info dan zoek ik eigenlijk iemand uit nederland die dat voor mij zou willen doen want heb geen kennis of familie in nederland
Gast Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 kzit met hetzelfde probleem kristof, of een kaartje die gekraakt is waarmee ik kan kijken zonder te betalen, ik heb gehoord dat dit bestaat, maar heb nog nergens iets van gezien.
Unetwork Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 Is toch geweldig om gratis te kijken..en vooral dat jij dit gehoord hebt maar helaas nergens hebt gezien geeft bij mij al gauw een conclusie... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 het zou verkocht worden in belgie die kaartjes, maar waar weet ik niet, men zwijgt als een graf, omdat het zwartkijken is, we zullen het ooit wel eens weten zeker ;-)
Ome Merde Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 vast wel, anyway, voor topicstarter is het wellicht duidelijk, vandaar het welbekende slotje. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten