jernst Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Als ik XP opstart, krijg ik de melding "Windows-geen schijf", "er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station", "anuleren/doorgaan/negeren". Na annulering start hij verder goed door, gelukkig. Waar komt dit opeens vandaan en belangrijker nog: Hoe verwijder ik deze irritante mededeling? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Ome Merde Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 kijk es naar het tabblad "opstarten" via msconfig, waarschijnlijk staat daar iets wat niet meer aanwezig is. vink dit uit. merDe deze ruimte is te huur
jernst Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Geplaatst: 23 november 2005 Daar had ik al gekeken, maar zag niks bijzonders eigenlijk. Er zijn maar enkele items, die ik niet herken, maar durf ze niet zomaar uit te vinken, als ik niet weet wat het is. Maar waarom vraagt ie om een schijf? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
+avatar+ Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 misschien staat er in het bios dat er 2 hardeschijven moeten zijn en hij vindt er maar 1.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen