Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 hallo ik heb namelijk een vraag over de astra. wat is het verschil tussen astras onderling 2a 2b 2c 2d enz. wat ik wel weet is dat er astra 1 en astra 2 bestaan maar waar al die cijfer en letter combinatie van komen zou ik graag weten. en wat verstaat men onder de kwaliteit en signaal[in procenten]? mvg
Unetwork Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Geen verschil het zijn allemaal meerdere sats op een positie. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
jalza Geplaatst: 24 november 2005 Geplaatst: 24 november 2005 de verschillende astra's ,betekend eigenlijk dat het verschillende satelieten zijn dicht bij elkaar je kan bv bij lyngsat heel goed zien welke kanalen/transponders op welke sat zitten . Wat betreft over je signaal serkte en je kwaliteit ,het is een steuntje voor je zelf en je kan zien of je ontvangst goed is,en je kan er een beetje mee afstellen maar dit gaat beter met een satfinder ,en dan geld het vooral met je eigen decoder . [color:"red"]ga niet lopen zoeken op het board naar wie meer signaal heeft want dit verchilt per merk en versie dus vergelijken is bijna zinloos [/color] als hij het bij jou goed doet met X% signaal is het prima toch,dus niet blind op staren. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen