Ga naar inhoud

wanadoo lite is dit via KPN netwerk?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een fast abonnement bij XS4ALL. Ik vraag me af of de centrale in ons dorp al een update heeft gehad. Mijn nieuwe Speedtouch 516 modem trained namelijk in op 6655 / 864 . Ik heb vandaag een kennis bij ons in het dorp gemailed met de vraag om even in zijn modem te kijken welke snelheid hij getrained staat. Zijn modem trained in op 3072 / 512 met Wanadoo lite. Is dit ook via het KPN netwerk?

Geplaatst:

Ja maar als het in het modem staat wil dat niet zeggen dat je ook de snelheid heb hoor.

Geplaatst:
Citaat:
Ja maar als het in het modum staat wil dat niet zeggen dat je ook fde snelheid heb hoor.

Het gaat me ook niet om de snelheid maar om de vraag of mijn modem in kan trained op de nieuwe snelheid, dat zou hij namelijk wel moeten doen als de centrale is aangepast voor ADSL2.
Geplaatst:
Citaat:
Het gaat me ook niet om de snelheid maar om de vraag of mijn modem in kan trained op de nieuwe snelheid, dat zou hij namelijk wel moeten doen als de centrale is aangepast voor ADSL2.

Vandaag nog een andere kennis gebeld in het dorp heeft ook ADSL Lite van Wanadoo en ook zijn modem trained in op 3072 / 512. Net even contact gehad met de Wanadoo helpdesk met de vraag hoe snel Lite is en dit is 1600 / 512 maar wordt 3000 / 512. Conclusie dus dat beide kennissen al wel in trainen op de nieuwe snelheid.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen