Delano Geplaatst: 28 november 2005 Delen Geplaatst: 28 november 2005 Sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satpeer Geplaatst: 29 november 2005 Delen Geplaatst: 29 november 2005 En ook van hieruit mijn condoleances reggaeboy satpeer [color:"red"] Ik wist het wel........, tot dat ik het ook niet meer zag zitten !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cobes Geplaatst: 29 november 2005 Delen Geplaatst: 29 november 2005 ook van mij gecondoleerd met dit verlies , en sterkte de komende tijd. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
John van Dreumel Geplaatst: 29 november 2005 Delen Geplaatst: 29 november 2005 Hi, Gecondoleerd met het verlies van je vader en voor de komende tijd wens ook ik, jou en je naasten, heel veel sterkte. John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 november 2005 Delen Geplaatst: 29 november 2005 condoleances van hier en sterkte ermee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen