Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Iemand enig idee of men via laptop de cryptoworks cammodule kan omzetten naar VIACCESS module? (Aston 1.03 was no problem ...)<P>Thanks for any comment<P>Pinneke

Geplaatst:

hou deed je het ik ber ermee bezig maar nogsteeds geen gelukt.

Geplaatst:

nee, niet mogelijk.<BR>crypto<-->aston1.03 = mogelijk<BR>viaccess<-->conax = mogelijk<P>mogelijk is in dit geval zonder je ci te openen. het is natuurlijk wel mogelijk maar dan moet de ci open, de flasheprom eruit, en een andere geprogrammeerde erin. dat zal wel niet de bedoeling zijn.<BR>Helaas dus.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Graag wat uitleg over de andere geprogrammeerde flash eprom?<P>Hebben de verschillende cammodules niet verschillende µ-processoren

Geplaatst:

Blijkbaar is de flash voor cryptoworks of aston 1.03 512Kb groot.<BR>Het enige gevaar bij het "proberen te flashen" is dat uw cammodule niet meer herkend is als dvbmodule (in windows) en dan is er geen mogelijkheid meer om het via laptop te updaten!<BR>Ik begrijp niet waarom men de flash-eeprom eruit zou moeten halen ? deze kan toch zowiezo geprogd worden via software ? <P>Blijven hopen dat er toch een mogelijkheid bestaat ... Alle hulp of hint is nog steeds welkom.<P>Cya<BR>Pinnie

Geplaatst:

de flash van een cryptocam en een astoncryptcam zijn even groot. de flash van een viaccess en een conaxcam zijn ook even groot. de hardware is verder identiek. wil je dus van een crypto een viaccess maken dan zal je dus een kleinere (256kbit??) flash eprom nodig hebben. dit kan dus alleen dor de ci te openen.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Dit Topic gaat over Hardware. Dus over Blockers CI's enz.<BR>Niet over het coderingssysteem Cryptoworks of Viaccess. Daarom verplaats ik het topic.

Geplaatst:

Zo, mijn cryptoworks-module is open gesloopt.<P>Welke flash-eprom mag los, en welke moet erop.<P>Wordt wel men eerste keer, dus loopt zeker slecht af. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.