Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,<BR>ik ben nog steeds in trotse bezit van een aston 1.03 cam en ondervind eigenlijk dat die goud waard is.ben trouwens blij dat ik geen 1.04 of hoger heb.<BR>verschillende mensen die een 1.04 hebben blijken last te hebben met bepaalde software in bepaalde kaarten.als vermelding dat hun kaarten regelmatig uitvallen of dat die steeds een smartkaart vraagt terwijl die erin zit.ook het bekende w*lb*n*e* draait er niet op (versie 3.1).ik heb een aston 1.03 en ik kan nog steeds oude software gebruiken en walbanger draait erop zonder enig probleem van uitval.ik ga wel akkoord dat die 1.03 beperkingen heeft,maar die neem ik er graag bij,want ik heb nagenoeg geen enkel probleem.

Geplaatst:

sorry digital, maar ik heb nog geen enkel 'nadeel' ondervonden in geen van beide modules. De 1.05 draait inderdaad meer providers, dus het gevolg is dat meer files het hierop doen (simpel gezegd draait een meerdannegenproviderfile niet op 1.03). Verder doet alles het uitstekend hoor, wallbanger, u roept, het draait. <P>Ik hoorde vandaag dat 1.03's inderdaad tegen 'gouden' prijzen worden verkocht, ik vind dat persoonlijk een tikkie overdreven.

Geplaatst:

Ik ben blij voor u,maar bij mijn vriend die dergelijk moduletje had,ondervond ik niks anders dan problemen.<BR>nu draait het met een g*l* k*a*r* toch perfect na enig zoekwerk.<BR>zitten er soms verschillen tussen de 1.05'en?<BR>softwareverschil misschien?

Geplaatst:

sorry dacht dat het over een 1.03 en een 1.05<BR>ging is dus niet zo laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb een week geleden mijn aston 1.03 vervangen door de 1.05 maar merk geen verschil!<BR>Het voornaamste voordeel is dat de 1.05 meer providers aan kan en dat is eigenlijk alles.<BR>De 1.03 is echt verleden tijd en de 1.05 is een volwaardige vervanger voor deze 1.03.<P>Eigenlijk is de 1.03 alleen nog goed om hem om te programmeren naar een ander systeen zoals CryptoWorks ofzo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

OK mensen. Iedereen geeft hier een persoonlijke mening. Ik vind zelf de 1.05 ook beter.Maar het gaat erom dat we elkaar helpen, en dat doen we met behulp van deze discussie in elk geval niet.<P>Ik sluit het topic daarom.<P>De groeten Satkeumes

Geplaatst:

als je mijn mening vraagt,ik vindt hem nog goed.hij doet alles wat ik ervan verlang.sommige s*c* kanalen decodeert die niet,maar deze bekijk ik nauwelijks of niet.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.