Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

met de files op mijn wafer (seca) krijg ik op de aston1.05 alles gedecodeerd maar als ik de 1.03cam in mijn hummie stopt blijft het beeld zwart.is er dan zoveel verschil in die c.i.? mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

Inderdaad de v1.05 draait beter op de hummie. Maar waarschijnlijk heb je op je kaart méér dan 9 providers staan en dat pakt de v1.03 niet aan. Volgens mij is dat de reden.

Geplaatst:

@sjoemel<BR>Het aantal bescikbare prov. kan ook te maken hebben met de gebruikte pic/ee file...

Geplaatst:

Ik heb hier de aston 1.03 en 1.05 in 1 ontvanger gehad (echostar ad 3000 ip) het viel mij op dat ik op de 1.03 maar 6 providers kwijt kon op de goldwafer en met de 1.05 kon ik er 15 laden als ik het me goed herinner, het viel mij ook op dat de 1.03 alleen de eerste 7 providers pakt in de eeprom.hex, dus als een bepaalde provider op plaats nr 10 staat in de hex en je wilt hem activeren met bijv. secautil, dan gaat dit waarschijnelijk niet werken.<BR>oftewel je moet de hex zelf editten met de providers die je wilt hebben.<BR>het gekke is dat je met een atmel kaart 90s2323 7 providers kwijt kan op een aston 1.03 en op de 1.05 ook, dus geen verschil ondanks dat ik er meer laadt voor de 1.05.<BR>ik weet niet precies waar het em in zit, vermoedelijk heeft de aston 1.05 een groter geheugen en kan die meer programma regels lezen in de hex file het verhaal van de atmel kaart vat ik nog niet helemaal, ik vermoed dat de atmel weer een grotere eeprom heeft dan de goldwafer, alleen snap ik dan niet waarom de aston 1.05 maar 7 providers pakte terwijl ik er meer had geladen, dit zijn mijn bevindingen als iemand andere bevindingen heeft lees ik dat graag.<BR>groeten allemaal.<BR>keep on progging!.<BR>hoi.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.