Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Mijn aston cam 1.03 geeft plots de geest humax geeft telkens aan dat er geen cam inzit.<BR>waar en hoe is op te lossen opnieuw met dezelfde software flaschen .<BR>wie kan mij op weg helpen.<P>thanks.<P>satkees
Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Is je signaal nog wel sterk genoeg, want als het signaal te zwak is dan herkent de humax de aston niet meer.<P>Grtz,<BR>Assie
Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Ik heb de cam ook omgewisseld en in andere<BR>humaxen geprobeerd.<BR>Ik ken al diverse beziters die al dezelfde<BR>problemen hebben gehad ik weet niet of het een typisch type 1.03 probleem is.<BR>mijn vraag is er een adress die mudule can repareren graag tip waar en of hoe .<P>satkees
Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Hello,<P>Wat is er eigenlijk gebeurd ? Een cam-module kan zo maar niet van vandaag op morgen kapot gaan door gewoon in een decoder te zitten ?<P>Kijk even na of een andere aston module WEL werkt (indien mogelijk natuurlijk). <P>Indien niet... zie hierboven<P>Groetjes<P>Pinnie
Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Toevallig niet de nieuwe firmware in de hum gezet? (HIC10110-00.hdf)kennis had daarna dezelfde problemen, oude firmware HIC10108-00.hdf terug gezet, probleem opgelost
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Mede hobbyisten ik heb andere secca cam geprobeerd en dan werkt alles 100%.<BR>heb al meerdere mensen die cam ook al stuk hebben en gehad dus komt wel vaker voor.<BR>maar mijn vraag wie kan die dingen opereren.<P>Satkees
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Ik ga vrezen dat het een nieuwe word!<BR>Over het algemeen zijn die dingen moeilijk te repareren.<BR>Dat kost je reeds Fl 285.- (ex btw)<BR>Het voordeel is dat je dan wel een 1.05 krijgt die meer providers aankan.<BR>Dus waarom zou je die 1.03 laten repareren?<P>Sterkte!
Aanbevolen berichten