Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt voor het snelle antwoord.<P>Als ik dus goed begrijp is de oude Ird cam useless voor wat betreft het flashen naar seca ? (4.6 / 4.7 )<P>Groetjes.. mad.gif" border="0mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi Sjonny,<P>Ook ik had altijd begrepen dat je een Irdeto euro CI kan flashen naar Seca.<BR>Ik heb ook de benodigde bins hiervoor, maar nimmer kunnen controleren.<BR>Ik heb altijd (en nog) kunnen flashen via PCMIA/Laptop via de bekende (freecam, Orf etc)software, maar zodra een Ir Euro CI in de sleuf naar Seca gebeurd er niets.<BR>Weet jij raad en/of meer ?????<BR>Aviddv

Geplaatst:

ha die Aviddv<P>Voor zover ik weet, heb je voor hat flashen van een euro CI wel speciale software nodig.<P>Ik heb dit zelf niet geprobeerd, omdat ik geen euro CI heb. (alleen Aston 1.03)<BR>Zit zelf te wachten op de nieuwe Alphacrypt module.<P>Greetings

Geplaatst:

Beste Sjonnie<P>In het board algemeen wordt e.e.a. behandeld t.a.v. het flashen van cam.<BR>Hier wordt toch duidelijk gesproken over wallbanger en een freecam.<BR>Hoe zit dit nu.........<P>Groetjes harrie<BR> confused.gif" border="0blush.gif" border="0

Geplaatst:

Lees regelmatig dat je een Ird Freecam kunt ombouwen naar een Aston Seca.<BR>Kan er maar niet precies achter komen hoe.<BR>Wie oh wie kan mij hierbij helpen of mij een link adviseren waar ik dit kan achterhalen.<BR>alvast heel veel dank.<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Is geen Ird Freecam, maar Ird Euro CI.(deze kan naar aston 1.04/1.05)<P>Is opnieuw te flashen via pcmcia, via de laptop.<BR>De firmware voor de aston CI is wel ergens te vinden.

Geplaatst:

ha harry<P>In de nieuwe versie van WB (3.502)zitten emu's ingebouwd, waarmee mbv een season interface en een allcam (of hum5400 met patch), in deze allcam S*** en Via***** kan worden ontvangen.<P>Je hoeft dus je CI niet om te bouwen.<P>Ik hoop dat het nu iets duidelijker is<P>Greetings

Geplaatst:

@sjonnie5<P>Je spreek over een allcam en daarna over over Ci.<P>Ik denk dat ik ergens iets niet begrijp.<P>Ik dacht dat een allcam een gepatchte irdeto of betacrypt cam was, zoals men die in een nokia mediamaster 9200 (9500 en Dbox) heeft zitten.<BR>En en CI lijk een aston van uitzicht.????<P>Op mijn dbox-allcam werkt het niet.<BR>op mijn humax gepatcht weer wel. <P>Waar zit eigenlijk het verschil ?<P>Alle uitleg welkom.<BR>groeten

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.