Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo heb dit diverse malen geprobeerd maar lukt niet maar wat mij wel opvalt dit komt er steeds op voor ik wil beginnen met wissen en schrijven

dit is warschijnlijk een revolution cam waarvan de lees optie niet aangesloten is op de connector verfieren van operatie als lezen en schrijven is niet mogelijk wil u toch doorgaan

zou het daar niks mee te maken hebben of komt dat er steeds op wat is in fijte connector

een jokercam krijg ik probleemloos geprogrameerd

wat ik ook nog wil zeggen is dat de cam wel herkend word maar als ik op een kanaal ga bevriest het gewoon

hoop dat iemand hier een oplossing voor weet

Geplaatst:

Citaat:
een jokercam krijg ik probleemloos geprogrameerd
Die prog je met de J card dat is niet pcmcia.
Citaat:
dit is warschijnlijk een revolution cam waarvan de lees optie niet aangesloten is op de connector verfieren van operatie als lezen en schrijven is niet mogelijk wil u toch doorgaan

je cam moet denk ik gerepareerd worden hiervoor moet hij open probeer is een andere cam weet je of de pcmcia slot nog goed is van de cas.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Geplaatst:

Citaat:
wat ik ook nog wil zeggen is dat de cam wel herkend word maar als ik op een kanaal ga bevriest het gewoon

probeer is deze Xilinx

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Geplaatst:

ok ik zal deze Xilinx

nog eens proberen maar heb die ook al eens verwijderd en terug opgezet ook een andere

Xilinx

..

maar denk dat er toch een ander probleem is met de cam wat weet ik ook niet maar ben al zo lang mee bezig dat ik ze denk ik beter op het stort gooi maar zal het nog eens proberen

dank je

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen