Gast Geplaatst: 11 mei 2001 Geplaatst: 11 mei 2001 Hallo allemaal..<P>Las laatst in de Hopper dat de Via****ss cam's die nu verkocht worden verschillende fouten bevatten waardoor sommige bouqetten niet goed te ontvangen zijn en dat er binnen een maand een productie wordt opgezet met nieuwe cam's ,maar dat het nog even duurt voor deze in de winkel liggen...<P>Wie weet hier het fijne van?<P>groet..
Avalon Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 Hallo <P>Op dit moment is er de redcam dat is volgens mij de nieuwe die gemaakt gaat worden en al in de winkels ligt, Als je met de redcam een gw kaart gebruikt moet je die met speciaal ontwikkelde file's gebruiken <P>De ouwe versie met 1.20 werkt als de beste volgens mij. deze is mondjes maat te krijgen en zal net als de andere cam's duur worden aangeboden <P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™
SatKoos Geplaatst: 17 mei 2001 Geplaatst: 17 mei 2001 Hallo<P>Het beste kan je de Viaccess CI V1.20.uk<BR>kopen , die werkt het beste met alle files<BR>Prijs ongeveer Fl 300,-<P>Op alle Viaccess pakketen als je juiste keys in je file heb zitten.<BR>Ik gebruik hem zonder problemen in mijn<BR>Humax IRC 5400<P>M.vr.gr. SatKoos Bye from SatKoos The Sky Is The Limit !
Aanbevolen berichten