Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb een barebone msi mega ,maar daar zit geen serieele poort op, nu heb ik een verloop van 25 naar 9 pins ,gaat dat werken als ik er een mastera 2 aan hang? Gr Birddog
MagicOnline Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 ja kan mits de software het ondersteund edit: de nummering is gezien vanaf de soldeer kant, dit is altijd zo met deze schema's CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Ok bedankt ,Ik heb voor de zekerheid net maar even een usb naar serieeel gekocht en die werkt. Gr Birddog
Albert_H Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 MagicOnline. het schema dat jij hier geeft is een kabel voor een 9 polige serieele poort naar een 25 polige connector. Dat is wat anders dan de vraag, nl van een lpt, dus printerpoort naar 9 polig serieel. Dat is niet mogelijk omdat de printerpoort 5V logica niveaus heeft en een serieel poort RS232 niveaus. Als de software het aankan is daarom een USB naar serieel een goede oplossing. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen