Edwin Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Was al redelijk hopeloos geworden, maar inderdaad met het nodige gesukkel heb ik progdvb werkende gekregen. Direct gaat er een andere wereld open. Bestaat er ergens een goede site met uitleg over dit programma. Edwin
Albert_H Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Je zult je kennis voor het grootste deel uit forums moeten halen. Maar, kijk even op progDVB.com en het DVBNetwork forum op dvbn.happysat.org/index.php? rond. Succes Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Mijn kort experiment met de PC 8800 van de $#@%!%#$#@#! heeft de volgende resultaten opgeleverd: als alternatieve software is Mytheatre ( algemeen BDA-device wordt herkend voor DVBS en voor DVBT) en Progdvb ( kaartkeuze LifeviewDVB) bruikbaar, maar met dezelfde beperking die ook geldt voor de originele software: rechtstreeks verbonden met de LNB geen problemen ( bv. ongeveer 800 kanalen op Astra1), diseqc-schakelaar niet voorhanden bij mij, dus niet uitgetest; verbonden via een motor wel problemen: geen motorsturing, en zeer weinig kanalen worden gevonden ( Astra1 een twintigtal).
Edwin Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Dan heb je min of meer dezelfde ervaringen als ik. Hier progdvb en Mytheater getest op de MD8800. Jammer genoeg zit ik met een motor, en kan die er niet in 1 2 3 van tussen halen. Veel kanalen vind de ontvanger niet omdat hij problemen heeft om de LNB te doen overschakelen van LO 1 ( 9750 ) naar LO 2 ( 10600). Tevens blijft de polarisatie staan op vertikaal denk ik ( het zou ook andersom kunnen zijn ). Op Progdvb krijg ook ook een klank met piepgeluiden tussen. Wanneer ik de pc kaart op de uitgang van mijn ontvanger aansluit, kan ik de lage kanalen ook ontvangen door de sat ontvanger ook op een laag kanaal te zetten. De ontvanger zorgt dan voor de voedingsspanning en de 22 Khz voor de LNB. Weliswaar ook maar de zelfde polariteit als op de sat ontvanger. Edwin
Gast Geplaatst: 31 december 2005 Geplaatst: 31 december 2005 Heeft iemand al eens geprobeerd om de die multifunctionele kaart (die met heel veel pijn en moeite EEN BEETJE werkt) te vervangen door een Skystar2? Ik vind het zo jammer van die kaart want voor de rest ben ik dik tevreden met deze computer.
bonanzaradio Geplaatst: 31 december 2005 Geplaatst: 31 december 2005 De kaart werkt hier goed met mytheatre. alleen de rotor om die te laten draaien weet ik niet hhstab 120. Op astra wel beeld 100 % op hotbird niet 0% . Ale iemand een idee heeft of een oplossing hou ik me aanbevolen. Groetjes Jan Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.
Gast Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 Bij mij vindt hij geen kanalen !! Als signiaal sterkte en q geeft hij 100% aan (wat denk ik niet kan kloppen). Zou dit kunnen met de lmb settings te maken hebben??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen