Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Iemand al ervaring met Alfacrypt, Waar dient deze voor??
jonas Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Volgens mij is dit de benaming van de nieuwe CI modules die door Betaresearch worden uitgebracht.<BR>Betaresearch maakt alle spulletjes (behalve de dbox receivers) voor de duitse premiere.<BR>Zoals je weet, zendt PW in betacrypt, dat een aanverwand artikel is van irdeto.<BR>Onder flinke druk is de baas, Leo Kirch, (ex vriendje van Kohl) door de knieen gegaan, en biedt sinds kort inplaats van die dbox ook modules aan voor CI receivers.<BR>Ik heb ze nog niet zien werken, en de prijs is mij ook nog niet bekend, maar ze staan aangeboden in het nieuwe infosat tijdschrift.<P>Als iemand meer weet, melden aub!!<P>Groetjes<BR>--------------------------------------------<BR>JONAS Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Ron Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Nop, de AlphaCrypt is een module die in opdracht van Heinz Gruber van de firma Mascom door de firma Bohm TV is ontwikkeld. Het is net zoiets als een Aston die heel erg op seca "lijkt" maar dan dus een Alphacrypt, die heel erg veel op Irdeto en Betacrypt lijkt.<BR>In ieder geval weet de firma Mascom er altijd fixe bedragen voor te verlangen en dat zal dan ook wel de reden zijn dat enkele snelle jongens de files zo snel public maakten.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
jonas Geplaatst: 29 mei 2001 Geplaatst: 29 mei 2001 Sorry Toxic(Q), ik was in de fout, dacht dat het pw was. Maar je hebt gelijk.<BR>Maar wat kun je er eigenlijk mee doen? Volgens mij kun je er pw mee kijken! Ze worden in Duitsland bij SATURN aangeboden, ik zal de verkoper morgen eens vragen.<P>groetjes<BR>------------------------------------------<BR>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
jonas Geplaatst: 4 juni 2001 Geplaatst: 4 juni 2001 De alphacrypt modules worden niet meer by S*T*RN in Duitsland verkocht! Het was er maar een rare boel daar. 2 Weken geleden heb ik de alphacrypt modules in de etalage zien liggen, en er was ook een labeltje aan een receiver waar op stond dat die receiver inclusief alphacrypt module werd geleverd.<BR>Bij navraag aan de verkoper bleek dat ze daar by S*T*RN van niets afwisten, 'alphacrypt, was ist das denn?'.<BR>De modules staan wel nog geadverteerd in satinfo voor 419DM (450 piek).<BR>Maar meer informatie erover heb ik nog niet gevonden.<BR>Wie weet er meer?<BR>b.v. zijn die modules te patchen naar en 4.6 enz?<P>Groetjes<BR>--------------------------------------------<BR>Jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
snopper Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 Het zijn EURO cam modules. Er zijn files public die eenvoudig een euro irdeto 1.05 kunnen flashen met een lappie en hebben dan bijna dezelfde funktionaliteit als een SE module . Voor de 1.06 zijn ze nog bezig deze eenvoudig zonder eeproms eruit te solderen te flashen.<P>De Viaccess kan daarvoor niet gebruikt worden gezien het interne "geheugen" maar de helft is van een irdeto EURO cam.<P>Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Gast Geplaatst: 7 juni 2001 Geplaatst: 7 juni 2001 Ha die Snopper,<P>Ik heb ook zo'n 1.06 Irdeto CI welke ik via het bekende Lappie wil flashen.<BR>Het is mij nog steeds niet gelukt (wel de oude CI's en euro 1.05), weet jij een adres en/of plaats waar meer bekend is over de mogelijkheid om de 1.06 te flashen ???<BR>Alvast dank
Lemming Geplaatst: 14 juni 2001 Geplaatst: 14 juni 2001 Ik heb die dingen ook al zien staan..ben er ook erg benieuwd naar...heb nu een Strong 4355 met de aston 1.05 erin en wilde ook kijken voor zo'n Alphacrypt...En of die daar ook in werkt????? Heb deze site gevonden waar ook die alphacrypt op staat... en nog veel meer <A HREF="http://www.***-*****.de/seite11.htm" TARGET=_blank>http://www.***-*****.de/seite11.htm</A><P><BR>Sorry, geen links naar commerciele sites<p>[ 15-06-2001: Message edited by: satkeumes ]
Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 Volgens mij heb ik hier een alphacrypt module 1.00 15-05-2001<BR>en kijk ik alle PW en alle irdeto kanalen ermee.<BR>Werkt perfect.<BR>Heb die hier in ned. gekocht.<BR>Alle ird*to en alle b*tacr*pt kanalen werken erop.<BR>Koste me FL.425-<BR>Nu heb ik een seca en beta + ird*to in me'n echostar 3000 Viaccess.<BR>Alle systemen draaien leuk.<P>chris<p>[ 15-06-2001: Message edited by: chris2001 ]
Gast Geplaatst: 15 juni 2001 Geplaatst: 15 juni 2001 @chris2001,<P>Mag ik de naam en Of de Tele nr van die firma ff ?<BR>Wil graag wat meer info erover hebben!<P>Ps:heeft die geen probe met ZeeTv of wel ?<P>Groeten.
Gast Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 Wat een gedoe zeg !!<P>Ik heb zo`n Alfacrypt gekocht in Germany ze zeggen ook nog dat het het zelfde werkt als een Irdeto SE 4.6, dus ik direct proberen in een Technisat Cam1 , alles fijn en goed tot bij PPV hier zegt ie Nikkesie hier krijg je niks te zien ????<P>Wie weet hier raad??
Gast Geplaatst: 19 juni 2001 Geplaatst: 19 juni 2001 Op welke datum is de sw gecompileerd ? N.m de 15-5-2001 zitten bugs in.
Aanbevolen berichten