Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn allcam 4.6 die tydens het loggen defect is geraakt heb ik nu omgeprogrammeerd naar een freecam. Nu wil ik de recente codes invoeren maar dit lukt nog niet goed. wie helpt mij op weg om dit onder de knie te krijgen.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

• 4 maanden later...

Geplaatst:

jammer dat niemand deze vraag beantwoorden.<BR>ik wilde proberen mijn fc met mijn afstandb.<BR>te updaten heb ergens wat nieuwe codes gevonden. maar toen ik in mijn menu kwam <BR>zaggen de codes er heel anders uit,de codes<BR>die ik had gevonden hebben alleen cijfers,maar die in mijn cam staan hebben ook <BR>letters. nu durf ik er niet zo goed aan te beginnen wie kan mij helpen frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0 <BR>alvast bedankt groeten j

Geplaatst:

De codes met alleen cijfers zijn in dec.<BR>De codes die je in je cam ziet staan zijn in hex. Gewoon de codes in dec invoeren<BR>Geef aan het einde van elke code-regel OK in. Moet lukken zo.

Geplaatst:

volgens mij werkt het als volgt.<BR>eerst het keyadres, en hierna de plain key.<BR>dit alles in decimaal natuurlijk.<BR>omrekenen van hexadecimaal naar decimaal kan je met elke versie van de MS-Windows calculator in de uitgebreide mode.<P>als je je ci opgeblazen hebt is het zeer waarschijnlijk een transistortje wat de 5 volt naar je kaart verzorgt. check dit even door een pickaartje met ic's erin te stoppen, en te meten. je kan je ci opereren en dit torretje vrij simpel voor een universeel type bc'tje uitwisselen. Ook kan je de 5 volt extern voeden. in laatste geval even het printbaantje van de 5 volt op je pickaartje doorkrassen zodat er niet per ongeluk nog eens een cam wordt opgeblazen.<BR>succes<BR>Peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.