blitzteam Geplaatst: 27 november 2005 Geplaatst: 27 november 2005 Wie weet of er ergens een feed is van deze wedstrijd. De bekende feed site's zijn mij bekend. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Feedpeter Geplaatst: 27 november 2005 Geplaatst: 27 november 2005 Misschien heb je hier iets aan,.. Ik ga naar de beste club van Nederland kijken ...hihi..groetjes.. erst FC Utrecht - Ajax, en dan PSV - ADO zijn LIVE op al riyadiah sports te volgen, die kan je vinden in de lijst van TVAnts. Om dit te kijken doe je het volgende: Download om te beginnen het installatiebestand. http://sphackr.kicks-ass.org/TvantsSetup1.0.50.exe Installeren van TVants zal geen probleem zijn. Na installatie start je TVants op via Start->Alle Programma's. Standaard maakt TVants verbinding met de server van TVants.com, maar op een of ander manier wekt dat niet goed. Onze Spaanse collega's van tvmix.net hebben daar wat voor gevonden. Ze hebben zelf een aantal servers opgezet. Die gaan we nu eerst toevoegen. Klik op het tabblad Servers en vervolgens op de knop Add Voeg nu de volgende servergegevens toe: Name : FanshopTvTracker Address : fanshoptv.no-ip.info En klik op OK. Op dezelfde manier kun je eventueel ook nog meer servers toevoegen. Zie onderaan deze pagina Ga nu naar het tabblad Search en klik op Search TV En voila, een hele lijst met sportzenders Dubbelklik op één van de kanalen. Standaard zal nu altijd het volgende venstertje verschijnen. Daarmee kun je de Chat Room in, dat kan later wel. Klik op Cancel Ook zal de speler nu in beeld komen. Na een paar minuten "bufferen" krijg je beeld en geluid. Onder het tabblad Channels kun je de voortgang van het bufferen volgen. ------------------------------------------------------------------------------------ Je kunt de volgende trackers (servers) aan TVants toevoegen: Name : FanshopTvTracker Address : fanshoptv.no-ip.info Name: TVants2 Address: tracker2.tvants.com Name: Tracker Sport Address: trackersport.serveftp.com Name: TVants3 Address: 10.214.49.88 Name: Cocacolo Tracker Address: 213.97.9.122 Name: TVants4 Address: 192.168.1.1 Name: TVants5 Address: 192.168.0.1 Dreambox7000,AZbox premium,Maxplus2100, 80cm schotel draaibaar
Feedpeter Geplaatst: 27 november 2005 Geplaatst: 27 november 2005 NETHERLANDS Utrecht v Ajax LIVE 11.30am · 12:30cet Orbit Al Riyadiyah C+ Deporte 1 Voetbal Versatel Polsat Sport Sport Italia Viasat Sport 2 ----------------------- C+ Deporte 1 26° 19° 19° 13° 13° 5° 30° e e e e e e w Seca 2 Seca 3 · Nagra 2 Seca 2 NagraVision 2 Seca 2 N.D.S. NagraVision 2 http://64.77.87.5/sport/index.html Misschien heb je hier ook iets aan.. Bey ik ben naar Eindhoven (als het doorgaat). Dreambox7000,AZbox premium,Maxplus2100, 80cm schotel draaibaar
blitzteam Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Geplaatst: 30 november 2005 Dit programma werkt perfect . Alleen weet ik niet welke programma's/ wedstrijden op welke zenders komen. De bekende site's zijn mij bekend.Bestaan er misschien nog andere site's. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
flodder11 Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Bij TVants op al riyadiah alleen blauw beeld.? Anderen doen het wel. Rara? mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen