sevensheaven Geplaatst: 27 november 2005 Geplaatst: 27 november 2005 Kan iemand mij de instellingen voor hellasat geven. Ik heb al bij satcodx gekeken,maar kom daar niet veel verder. Het is voor een motor werkend met een xstreme en een philips. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
flodder11 Geplaatst: 27 november 2005 Geplaatst: 27 november 2005 Misschien hier even kijken: http://www.lyngsat.com/hellas2.html Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
rudolfdebeer Geplaatst: 27 november 2005 Geplaatst: 27 november 2005 Zorg dat je juiste geoposities (N..gr,E...gr )in de xtreme hebt staan voor de USALS instellingen. Kijk in een Bosatlas of een kaart met lengte- en breedtegraad vermelding. Voer nieuwe satelliet op indioen Hellas niet reeds in bestaande lijst staat. Definieer Hellas sat2 op 39 graden east. Ga naar Lyngsat http://www.lyngsat.com/hellas2.html klop wat transponders in, hoeven niet allemaal waarschijnlijk als de Hellas een NIT search (zoekt zelf andere transponders erbij) ondersteund. Doe een channel search met NIT included via het rode knopje Neem aan dat je weet hoe om te gaan met je extreme. Ik ondersteun geen philipsdozen/Humax/Dreambox. Niet alle channels zijn ontvangbaar vanwege de verschillende transponderbeams. Sinds kort 2 kanalen van deze ook op de Hotbird. Suc6 Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
sevensheaven Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Geplaatst: 27 november 2005 Bedankt voor de snelle respons...Ik moet hem inderdaad toevoegen,dus zal even de gegeven intoetsen. Jullie horen hoe het verlopen is. Ps mijn ervaring met de xtreme in combinatie met een motor,is pas sinds gisteren(wel binnen een half uurtje schotel verwisselt en motor gehangen en uitgericht ;-) Mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
sevensheaven Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Geplaatst: 27 november 2005 Bedankt jongen het is gelukt.... Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen