Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of er al een cam ervoor is??<BR>Zo ja waar kan ik het vinden??<BR>thanks

Geplaatst:

zover ik weet is die er nog niet maar als hij komt zal die wel niet hier te krijgen zijn maar we blijven hopen <P>groeten adje

Geplaatst:

En anders ik wel. Lijkt me een leuk DS10 project laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik denk dat het zinloos is, BskyB ( oom Murdoch) heeft heel veel engelse pondjes, als BskyB maar denkt ( dan hoeft het nog niet ) dat hun systeem gekraakt is geven ze direct nieuwe kaarten uit. shocked.gif" border="0 <BR>Kijk maar eens terug naar het VideoCrypt-1 gebeuren, dit bleek uiteindelijk zinloos om te kraaken, maar goed de wonderen zijn de wereld niet uit. confused.gif" border="0 <BR>Ook ben ik van mening dat o.a. C+ een voorbeeld aan BskyB kan nemen m.b.t. hoe betaal TV er ook uit kan zien voor een bedrag van hfl 95,00 een kleine 140+ smile.gif" border="0 kanalen ipv 6 mad.gif" border="0 kanalen. smile.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Tsja, en dan heb je die 25 muziekkanalen die C+ al jaren beloofd nog niet eens mee gerekend. Maargoed, we hebben dan al sinds jaar en dag hetzelfde spelletje via Lunapark!<P>Ik vraag me af wie dit icoontje voorsteld: blush.gif" border="0 <P>Freek die zijn baas pijpt laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.