Ga naar inhoud


[TF5510PVR] Datum timer fout na geen signaal


Jürgen

Aanbevolen berichten

I.v.m. de stevige sneeuwval van afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik 4 uur respectievelijk 1 uur geen beeld kunnen ontvangen. Dit is uiteraard nogal logisch want de lucht was zwanger van de sneeuw.

Nadat ik weer beeld had kreeg ik de melding dat de mogelijkheid aanwezig was dat de tijd/timer onjuist zijn ingesteld. Bij mijn 1e controle op vrijdagavond laat zag ik dat de tijd correct was maar de timer instellingen van mijn programmeringen gewijzigd waren naar het jaar 2017. Uiteraard heb ik de timer weer op het juiste jaar gezet. De resterende gegevens waren onveranderd.

Nadat zaterdag het beeld weer na plusminus 1 uur beschikbaar was kreeg ik weer dezelfde melding maar nu stond het jaargetal van de 2 timers op 2027.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan gebeuren?

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is gewoon een bug in het apparaat of de firmware waar ik al vanaf het begin af en toe last van heb (TF5500). Kijk bv. eens hier .Er is zelfs een tap om de gevolgen zo klein mogelijk te houden: timerextend. Deze kan toekomstige timers automatisch terugzetten zodra het apparaat weer aangezet wordt. Als de tijd vooruitgaat heb je nog geluk, want als hij teruggaat ben je je timers gewoon kwijt.

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...