Ga naar inhoud

was deze waarschuwing terecht en dus conform de regels?  

10 leden hebben gestemd

Je hebt geen rechten om te stemmen in deze poll, of om de poll resultaten te bekijken. Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben erg benieuwd naar wat door de leden van SAT4ALL wordt gezien als de beste (gratis) antivirus software. er is veel over te doen de laatste tijd, en misschien kan deze enquete helpen bij het maken van een juiste keuze.

Gaat je voorkeur uit naar gekochte antivirus software, kies dan die optie. Met anders... bedoel ik andere GRATIS software, die ik niet genoemd heb. Als je optie 4 of 5 kiest, is enige uitleg welkom.

Geplaatst:

Mijn voorkeur is NOD32 van Eset

Goede en snelle updates en weinig systeem belasting

Ook een zeer goede scanner..

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

@All,

NOD32 mot je nog steeds voor betalen en volgens mij praten we hier over GRATIS virusscanners.

mvg

Olav

Geplaatst:

Toen ik mijn bericht poste stonden er echtwel (brackets) om gratis

wat is de beste (gratis) antivirus software?

Er staat immers ook nog gekochte anti-virus tussen!

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

idd de verwarring is weer kompleet.

Kan iemand nu duidelijkheid geven?????????????????????????

mvg

Olav

Geplaatst:

Ik heb het bericht bewerkt, Hopelijk is de bedoeling nu duidelijker. In principe gaat het erom welke GRATIS anti-virus het beste is, maar misschien is een of andere betaalde versie wel veruit favoriet, en geven de mensen toch liever wat geld uit, dan dat ze voor een gratis alternatief kiezen. Ook dat is zinvolle info.

Geplaatst:

Wellicht had je dan eigenlijk ook alle betaalde paketten op moeten nemen.

Dus een dubbele poll.... welke gratis av software en welke betaalde....

Ik draai thuis AVG-Free en heb hier op de zaak McAfee draaien...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.