Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 Ik heb een Humax 5400. Mu lees ik wel eens dat de embedded irdeto gemakkelijk te patchen is naar een allcam. Als toch wel een beetje newbie (heb een aantal jaren een 9500 gehad) vraag ik mij af wat het verschil is tussen die twee, en wat voor voordeleln dit oplevert.<BR>Bedankt voor reactie's.<BR>ZmokE
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 met allcam patch is premiere world (duits)<BR>te ontvangen.(=betacrypt,variant op irdeto)<BR>Met oa HBemu is ook seca en viacces te bekijken.(=comp.prog in combinatie met<BR>season interface)(season=soort smartcard met<BR>seriele kabel naar de computer)<BR>succes!
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Bedankt voor je reactie........<BR>Het geeft antwoord op m'n vraag, maar roept aan de andere kant nog meer vragen op.<BR>Maar ik ga me eerst eens met andere dingen bezig houden. Zou nl. van 't weekend nog graag F1 kijken, en niet alleen op RTL5.<BR>Groeten en nogmaals bedankt.<BR>Rini.
Gast Geplaatst: 29 juni 2001 Geplaatst: 29 juni 2001 Het is ook op de Kiosque hoor, op 6 kanalen meen ik.
Aanbevolen berichten