Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand ook wat ik met de kaartlezer van m'n strong srt 8000 kan doen. Ik heb er al eens een goldcard die goed is geprogrammeerd in de tweede lezer gedaan maar er gebeurd niets. Het is vast een hele domme vraag maar ja ik kan er ook niets over vinden in de gebruiksaanwijzing.

Geplaatst:

Deze zal waarschijnlijk in de toekomst gebruikt worden voor de PPV kanalen, zodat je hier je bank pasje in kan stoppen, en dan wordt er per film een X bedrag van je bank saldo afgeschreven. <P>WaferJo laugh.gif" border="0

Geplaatst:

De tweede kaartleezer is inderdaad bestemd voor in de toekomst (pay-tv) Je moet er dan een bankpas of creditcard in doen en dan kun je een film kijken die dan direct van je bankrekening wordt afgeschreven.<BR>Je kunt je Strong SRT 8000 ook update'n en wel op <A HREF="http://www.strongsat.com/index2.html" TARGET=_blank>www.strongsat.com/index2.html</A> <BR>misschien heb je dit al gedaan,het zenderzoeken schijnt dan beter te gaan.<BR>( de Strong SRT 8000 loopt te snel over de transponder en kan soms niet alle zenders oppikken, je kunt dan zoeken met een demper er tussen 10 tot 25 Db demper.null

Geplaatst:

De bedoeling is dat je later in de toekomst met deze poort kun je een Film Chippen!!! Is dat fff makkelijk

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.